Havenbedrijf Rotterdam | Grootscheepse personeelswerving
In de hoofdrol: collega’s en oud-collega’s die vertellen hoe ze zich ontwikkelden bij het Havenbedrijf. Met deze echte verhalen spreekt het Havenbedrijf nog steeds op een persoonlijke manier de doelgroep aan.
Opvallend in Come. Grow. Go. is natuurlijk het woord Go. Dit staat voor aan de slag gaan. Rotterdams, meteen in actie komen. Maar ook je carrière later buiten het Havenbedrijf weer voortzetten en daar opnieuw Come. Grow. Go. doorlopen. De afdeling Human Resources geeft daarmee uiting aan haar nieuwe circulaire visie op carrières. Binnen de haven of binnen de sector.
Sinds we deze campagne zijn gestart, merken we dat andere type kandidaten reageren op onze vacatures: mensen met veel ambitie en pioniersbloed. Precies wat we zoeken. Het Havenbedrijf doet erg veel aan de ontwikkeling van mensen en dat kunnen we prima via de 'grow' van Come. Grow. Go laten zien. We leveren dus ook intern bewijs voor onze belofte. De 'go' is best spannend, zowel extern als intern.
Bart Jacobs
De wervingscampagne sluit naadloos aan bij ‘Make it happen’, de branding die het Havenbedrijf samen met gemeente Rotterdam en Erasmus Universiteit hanteert voor de promotie van stad en haven.
Het employer branding concept heeft Think Yellow samen met Roos & van de Werk ontwikkeld.