Home
Cases
68% stijging in aantal nieuwe klanten voor GGN

68% stijging in aantal nieuwe klanten

GGN

Met 14 eigen incasso- en gerechtsdeurwaarderskantoren verspreid over het land, is GGN de grootste creditmanagementorganisatie van Nederland. Als marktleider loopt het bedrijf voorop als het gaat om innovatie en beschikt zij over de grootste debiteurendatabase van Nederland. Think Yellow wordt in 2016 aangehaakt om GGN te ondersteunen bij de ontwikkeling en online marketing van ggn.nl/incasso.

Mastering online marketing

Klanten die hun rekening niet of slecht betalen. Veel bedrijven krijgen ermee te maken. GGN biedt totaaloplossingen die dit ongemak verhelpen. Het incassobureau weet wat ze moet doen om klanten te laten betalen, zonder de verstandhouding aan te tasten. Met haar nieuwe online klantenplatform maakt zij het aanmelden van zaken en incasseren van facturen nog eenvoudiger.

Dit is niet de enige uitbreiding op het gebied van online. Ook online marketing krijgt een prominente rol. Bij aanvang van de samenwerking helpen we GGN met het in de markt zetten van haar online incassodienstverlening. We draaien SEA-campagnes, verzorgen de zoekmachine-optimalisatie (SEO) van de website en houden scherp het belangrijkste doel in het oog: nieuwe klanten werven. Ondertussen ondersteunen we GGN met strategisch advies én uitvoerende slagkracht.

In de jaren die daarop volgen vliegen we diverse specialisten in bij GGN. Eén van onze online strategen zet een strategisch fundament neer. Met dit plan in de hand gaan onze SEA- en SEO-specialisten aan het werk. Zij vergroten de Return on Investment met lagere kosten per conversie en meer kwalitatieve leads.

Organisch verkeer 2018 vs. 2017

De online marketing efforts betalen zich terug. In 2018 stijgt het organisch verkeer met 61% ten opzichte van het jaar ervoor. Er vinden 7% meer conversies plaats en 68% nieuwe klanten melden zich bij GGN. Hun niet of slecht betalende klanten worden voortaan opgevangen door het grootste incassobureau van Nederland. De grafiek toont de organische groei van bezoekers van het online incasso portal in 2018 in vergelijking met 2017.

 

Ook meer uit je online marketing halen?

Ons hele team van specialisten staat voor je klaar. We kunnen niet wachten om kennis met je te maken en jouw online ambities te realiseren. Ben je klaar voor jouw volgende stap in online marketing en SEA-optimalisatie? Neem vandaag nog contact met ons op.

: :
“We hebben diverse specialisten van Think Yellow ingezet. Altijd met goed resultaat!”

Joantine Ceelen

Marketing Manager - GGN

Meer van ons werk

Randstad Global

Internationale uitrol branddesign in 39 landen

Door de digitalisering van hun eigen branche zocht Randstad Global naar een nieuwe positionering. Er werd gekozen voor het perspectief ‘tech & touch’, om daarmee een brug te slaan tussen digitaal en menselijk contact. Randstad heeft vestigingen in 39 landen, dus het internationaal uitrollen van deze stijl vereiste…

Bekijk de case

Stek

Een nieuwe huisstijl voor het gefuseerde Stek

Na hun fusie met twee andere partijen, mochten wij voor woningcorporatie Stek uit de Bollenstreek een nieuwe huisstijl ontwikkelen. Met zowel on- als offline middelen, inclusief de re-styling van hun halfjaarlijkse magazine en de nodige fusiemiddelen.

Bekijk de case

GGN

68% stijging in aantal nieuwe klanten

Met 14 eigen incasso- en gerechtsdeurwaarderskantoren verspreid over het land, is GGN de grootste creditmanagementorganisatie van Nederland. Als marktleider loopt het bedrijf voorop als het gaat om innovatie en beschikt zij over de grootste debiteurendatabase van Nederland. Think Yellow wordt in 2016 aangehaakt om GGN te ondersteunen bij…

Bekijk de case

Samen bouwen aan jouw business?

We luisteren en vertellen graag. Laat je gegevens bij ons achter en wij nemen binnen één werkdag contact met je op!