fbpx
Home Diensten Campagnes

Opvallen met unieke campagnes?

Campagnes

Met sprekende campagnes helpen we jouw doelgroep te bereiken op alle relevante touchpoints.

Wil je impact maken een sterke campagne? Neem contact op met Tijs, een van onze marketing & strategy experts.

Sparren met Tijs

Bereik je doelgroep met sterke campagnes

Bij elke campagne kijken wij als marketing agency nauwkeurig naar hoe we jouw verhaal bij jouw doelgroep brengen. Relevantie en emotie zijn daarbij essentieel. Gebaseerd op een sterk concept creëren wij campagnes die altijd perfect aansluiten bij de verwachtingen en behoeftes van je doelgroep. Dit betekent dat we ons niet houden aan een standaardoplossing voor ieder probleem. Campagnes kun je inzetten om bijvoorbeeld aandacht te generen rondom evenementen, producten, diensten of maatschappelijke thema’s.

Impact creëren door campagnes

De mogelijkheden van campagnes zijn eindeloos en zeker niet altijd commercieel ingestoken. Campagnes kunnen ook gericht zijn op het vergroten van brand awareness of het uitbouwen van employer branding. De grootste impact creëer je door een goede mix te kiezen van kanalen en middelen, zowel online als offline.

  • Uittekenen van de customer journey

    Ons team begint met het uittekenen van de customer journey, die de basis vormt voor een campagne. Welke klant bevindt zich nu waar, wat is hun behoefte en wat zijn de touchpoints voor hen? Iemand die in de oriëntatiefase zit, heeft immers een andere informatiebehoefte dan een klant die zich in de aankoopfase bevindt. Onze strategische experts weten precies wanneer, met welke middelen en via welke kanalen zij (potentiële) klanten kunnen bereiken.

  • De inrichting en uitrol van een campagne

    Daarna volgt de inrichting en uitrol van de campagne. Dat kan bijvoorbeeld met een contentmarketingstrategie of een opvallende online bannercampagne. Wij spelen precies in op waar de doelgroep behoefte aan heeft binnen de customer journey. Middelen hiervoor zijn bijvoorbeeld Google Ads of Social Advertising, maar ook offline communicatie, zoals een billboard of radiospot. Campagnes waar wij heel goed in zijn, zijn: B2B-campagnes, publiekscampagnes, wervingscampagnes en interne campagnes.

  • Blijven optimaliseren

    Maar dan zijn we nog niet klaar. Want meten is weten. Van jouw doelgroep kun je leren! Voor jouw online campagne hebben we daarom online marketeers in huis die álles weten van conversie en optimalisatie. Of je doel nu het opbouwen van een brand, het genereren van sales of beide is, wij zorgen ervoor dat jouw campagne continu wordt doorgemeten en aangepast. Door deze continue optimalisatie garanderen wij de grootste impact.

Neem contact op met Tijs voor een gratis en vrijblijvend adviesgesprek.
Stappenplan

Cases

Nationale-Nederlanden | Campagne

En En

“Zowel ons bedrijf als ons cluster Schadeverzekeringen Particulier heeft de afgelopen jaren een flinke ontwikkelingen doorgemaakt. Naast de focus op het gebied van globale thema’s als duurzaamheid en digitalisering zijn er inhoudelijk ook flinke verbeteringen doorgevoerd binnen ons Zekerheidspakket Particulieren. Ondanks deze verbeteringen ervaren we dat het vertrouwen…

Bekijk de case

Gemeente Den Haag | Eerste Hulp Bij Eenzaamheid-campagne

E.H.B.E.

Eenzaamheid is lang niet altijd een probleem van ouderen met weinig familie en vrienden. Ook jongeren kunnen eenzaamheid ervaren en andere mensen in jouw directe omgeving. Om meer bewustzijn te creëren voor dit onderwerp zetten wij een campagne op voor de gemeente Den Haag om de strijd aan…

Bekijk de case

IE Platform | Campagne

IE, de kroon op je werk

Ondernemend Nederland is zich niet voldoende bewust van het belang en de mogelijkheden van Intellectueel Eigendom (IE). Slechts 2% van de Nederlandse ondernemers heeft het IE-recht vastgelegd; 98% dus (nog) niet. Daarom lanceert het ministerie van Economische Zaken en Klimaat in samenwerking met Octrooicentrum Nederland, Benelux Office for…

Bekijk de case

Ciao Belli | Social media

Nieuw concept op de kaart

“We willen het nieuwe restaurant Ciao Belli prominent op de kaart zetten in Breda en omgeving. Het moet niet alleen een aantrekkelijke bestemming worden voor dinerende gasten, maar ook voor potentiële medewerkers die hier willen solliciteren.”

Bekijk de case

Havenbedrijf Rotterdam | Grootscheepse personeelswerving

Verzet de bakens

In opdracht van Havenbedrijf Rotterdam hebben we een opvallende, nieuwe campagne uitgerold om nieuwe medewerkers te werven: ‘Come. Grow. Go.’ Door getalenteerd en enthousiast personeel te werven, bouwt Havenbedrijf Rotterdam aan de haven van morgen. Think Yellow heeft hiervoor de campagne: ‘Come. Grow. Go.’ ontwikkeld. Met deze campagne…

Bekijk de case

Royal Delft | Performance marketing

+14% omzetgroei met performance marketing

“We willen ons positioneren als uniek A-merk met een internationale uitstraling. E-commerce speelt hierbij een belangrijke rol. Hoe zorgen we voor een betere zichtbaarheid van de collecties binnen onze webshop? En hoe trekken we meer (internationaal) publiek met doorlopende online marketing-campagnes?”

Bekijk de case

Design- en communicatiekracht voor volledig nieuw merk

Wij zijn Odido.

Maandenlang in het diepste geheim werken aan de grootste en spectaculairste rebranding ooit in de telecomwereld. Niet mogen praten over de geweldige projecten die we beetpakten: dat was het leven van de designers van Think Yellow de afgelopen 5 maanden. Samen met TBWA/NEBOKO, DAY, code d’azur, Entopic en…

Bekijk de case

Hulpmiddelenbezorgd.nl | Introductiecampagne van een nieuw CB label

Zorg voor een nieuw label

CB is één van de grootste (logistieke) dienstverleners in Nederland en zorgt dagelijks voor slimme logistieke oplossingen voor healthcare, media en fashion. Eerder lanceerde CB als spin-off het label Hulpmiddelbezorgd.nl, waarmee zij de distributie van medische hulpmiddelen toevoegen aan hun logistieke apparaat. Een nieuw label vraagt natuurlijk om…

Bekijk de case
Bekijk alle cases
Sinds we deze campagne zijn gestart, merken we dat andere type kandidaten reageren op onze vacatures: mensen met veel ambitie en pioniersbloed. Precies wat we zoeken. Het Havenbedrijf doet erg veel aan de ontwikkeling van mensen en dat kunnen we prima via de 'grow' van Come. Grow. Go laten zien. We leveren dus ook intern bewijs voor onze belofte. De 'go' is best spannend, zowel extern als intern.

Bart Jacobs

Senior communicatieadviseur Havenbedrijf Rotterdam
Foto van Tijs

Samen een campagne neerzetten die opvalt?

Wij creëeren campagnes op maat die altijd perfect aansluiten bij jouw organisatie en de verwachtingen en behoeftes van je doelgroep. Onze experts optimaliseren jouw campagne continu, waardoor we de grootste impact kunnen garanderen.

Tijs van den Nieuwendijk, Strategy Director

Gerelateerde diensten

Foto van Kiki

Samen bouwen aan jouw business?

We luisteren en vertellen graag. Laat je gegevens bij ons achter en wij nemen binnen één werkdag contact met je op!