Home
Diensten
Brand design

Brand design

  • Een sterk en betekenisvol merk
  • Belichaming van jouw DNA
  • Herkenbaar en uniek design
Contact opnemen

Brand design, de kern van jouw bedrijf

Het creëren van een sterk en uniek Brand design vergt intensief onderzoek. Onze brandstrategen analyseren jouw bedrijf, klanten en de sector waarin je werkzaam bent. In onze analyse nemen wij ook de werknemers, de belangrijkste ambassadeurs van jouw merk, mee. Door deze informatie te combineren, ontwikkelen wij een strategische en overtuigende positionering.

Onze experts

Foto van Paulus

Paulus

Creative Director

Foto van Youri

Youri

Senior Designer, Art Director

Foto van Kim

Kim

Designer

Foto van Joost

Joost

(3D) Designer

Foto van Patricia

Patricia

Designer

Foto van Lotte

Lotte

DTP

Foto van Frans

Frans

Information Designer

Ons team van merkstrategen, designers en marketeers werken jouw positionering uit in concrete dragers, zoals taal, lettertype, kleur en beeld. Op deze manier komt jouw Brand design consistent en duidelijk herkenbaar terug in iedere uiting.

Contact opnemen
Foto van Paulus

Paulus

Creative Director

Neem contact op en boost jouw ambitie.

Contact met Paulus

Ons werk

Randstad Global

Internationale uitrol branddesign in 39 landen

‘Tech & touch’ is de centrale gedachte van de nieuwe positionering van Randstad. Daarmee slaat Randstad de brug tussen de toenemende digitalisering en het belang van het behoud van de menselijke maat. Met duizenden vestigingen in 39 landen is de ontwikkeling en implementatie van de nieuwe merkstijl dan…

Bekijk de case

Vitens

Opfrisbeurt huisstijl

Vitens is het grootste waterleidingbedrijf van ons land. Het levert drinkwater aan maar liefst 5,4 miljoen mensen in de provincies Flevoland, Friesland, Gelderland, Utrecht, Overijssel en een aantal gemeenten in Drenthe en Noord-Holland.

Bekijk de case

Stek

Een nieuwe huisstijl voor het gefuseerde Stek

Na hun fusie met twee andere partijen, mochten wij voor woningcorporatie Stek uit de Bollenstreek een nieuwe huisstijl ontwikkelen. Met zowel on- als offline middelen, inclusief de re-styling van hun halfjaarlijkse magazine en de nodige fusiemiddelen.

Bekijk de case

Delftse Poort

Nieuwe huisstijl

Delftse Poort, een iconisch gebouw en high-end kantorencomplex in Rotterdam. Pal naast het Centraal Station gelegen. Speciaal gebouwd voor Nationale Nederlanden, maar die bezetten door reorganisaties nog maar een kwart van het gebouw.

Bekijk de case

Swinkels Family Brewers

Nieuwe merkverschijning

Bavaria is de naam van het succesvolle pils in de blauwe kratjes. En tot voor kort de naam van de wereldspeler met 26 verschillende biermerken, waaronder Palm en La Trappe. Toch bleef de markt Bavaria door de naam enkel en alleen associëren met het pils. Dit stond de…

Bekijk de case

ING

Fotografieconcept

Mensen in staat stellen om vooruit te gaan in hun leven en in zaken, dat is de rol die ING wil vervullen. De bank wil klanten helpen om meer tijd over te houden voor zaken die voor hen belangrijk zijn. Dat moet ook terugkomen in de nieuwe fotografie…

Bekijk de case

Reviews

: :
De visuals die Think Yellow voor de Havenvisie bedacht, troffen mij meteen. De voor ons zeer vertrouwde havenbeelden kregen opeens een bijna kunstzinnige dimensie. Prachtige platen die ik zo boven mijn bed zou hangen en die bovendien zo uniek zijn dat ze de Havenvisie daarmee een unieke uitstraling geven. Iedereen herkent het werk meteen. En ik vind de cirkels niet alleen erg fraai, ook inhoudelijk past de beweging precies bij onze visie op de toekomst van de haven.
Lees meer

Bart Jacobs

Senior communicatieadviseur

Havenbedrijf Rotterdam

:
Hier is een prestatie van formaat geleverd! In korte tijd hebben ze honderden ontwerpen gemaakt die we hebben gebruikt voor de internationale uitrol van onze nieuwe huisstijl. Daarnaast hebben ze een bijdrage geleverd aan het trainen van tientallen Randstad collega's uit Europa en in de VS. Deze succesvolle samenwerking zullen wij voortvarend voortzetten. Buitengewoon professioneel en plezierig!
Lees meer

Joost Schriever

Voormalig Global director marketing

Randstad

:
Fuseren is altijd een lastig en moeizaam proces, maar in tijden van corona komen daar nog tal van complicaties bij. In die hectische periode is Think Yellow erin geslaagd om in korte tijd de nieuwe huisstijl te implementeren in een compleet vernieuwd huurdersmagazine; een sterk staaltje van goede samenwerking, creativiteit en vakmanschap.
Lees meer

Dick van der Plas

Communicatieadviseur

Stek

Foto van Paulus

Samen bouwen aan jouw business?

We luisteren en vertellen graag. Laat je gegevens bij ons achter en wij nemen snel contact met je op!