fbpx
Home SEA uitbesteden

Behaal meetbare resultaten met SEA campagnes

SEA uitbesteden

SEA inzetten om onder de aandacht te komen bij jouw doelgroep? Tegenwoordig is SEA meer dan alleen bovenin de zoekresultaten van Google, Bing of andere zoekmachines te komen. Door het gebruik van de juiste campagne-typen en doelgroepen kan je zichtbaar zijn bij je potentiele klanten – wanneer ze op zoek zijn en als ze dat niet zijn.

Wil jij een SEA specialist inhuren die de kunst van online adverteren volledig beheerst? Die de juiste zoekwoorden weet te vinden, aantrekkelijke advertenties kan maken en de goede campagnetypes weet te benutten? Wij kunnen dit als geen ander, én met het beste resultaat!

Sparren met Bram

Wat is SEA?

SEA staat voor Search Engine Advertising, oftewel adverteren in zoekmachines zoals Google of Bing . Met SEA zorg je ervoor dat je website bovenaan de zoekresultaten verschijnt wanneer mensen zoeken naar producten of diensten die jij aanbiedt. In tegenstelling tot SEO kan je hier gemakkelijker snelle resultaten bereiken.

Daarnaast kan je verschillende campagne-types inzetten hoger in de funnel (youtube, display en demand gen) om potentiële klanten te targetten die niet specifiek op zoek zijn naar je product of dienst. Lager in de funnel kan je Performance Max en shopping inzetten om potentiële klanten te targetten die klaar zijn voor conversie.

Het is van belang om goed te kijken naar de doelen die je wilt bereiken bij het kiezen van een SEA-strategie.

Wat kan je verwachten als je SEA uitbesteedt?

Om budgetten zo efficient mogelijk in te zetten kan het goed zijn om de hulp van een SEA uit te besteden. Samen kunnen wij kijken naar welke campagnes het beste bij je doelen passen, om zo het meeste uit je budget te halen. Binnen Think Yellow hebben wij diepgaande kennis en veel ervaring op het gebied van SEA. Onze SEA-experts lopen samen met jou de volgende stappen door:

  1. Doelen scherp stellen

    Om de beste resultaten te kunnen halen uit je campagnes, is het belangrijk om de doelen goed op een rijtje te zetten. Wat wil je precies bereiken? Meer website bezoekers, naamsbekendheid, hogere omzet? Wij helpen je om deze doelen helder te krijgen.

  2. De juiste campagnetypen en budgetten opstellen

    Welke campagnetypen zijn het meest geschikt om je doelen te behalen? Hoeveel budget is er per campagne nodig? En staan de doelen ingesteld om goed de effectiviteit van de campagnes goed te kunnen meten? Onze SEA-specialisten stellen een doordacht plan op, op basis van jouw doelen. Wanneer het plan is gemaakt, kunnen we beginnen met het uitwerken.

  3. Campagnes opzetten

    Een goede SEA-campagne valt of staat bij goede teksten, afbeeldingen en video’s. Goede campagnes zorgen niet alleen voor een hoge click-through-rate (CTR), maar ook voor een lagere cost-per-click (CPC) door advertenties te maken waar jouw doelgroep iets aan heeft. Onze SEA-specialisten helpen bij de creatie en uitvoering van je SEA-campagnes en zorgen dat jij boven je concurrentie uitsteekt.

  4. Monitoren en optimaliseren

    Als de campagnes online staan is het van belang dat deze goed gemonitord worden. Bereiken we de juiste doelgroep, welke teksten lopen het beste, en waar komen de meeste conversies uit? Op basis van deze data kunnen de advertenties steeds verder geoptimaliseerd worden, voor de beste resultaten en de hoogste opbrengst van jouw ad-spent!

Behoefte aan een maatwerk voorstel?
Vraag het aan Bram!
google-ads-uitbesteden

Cases

Royal Delft | Performance marketing

+14% omzetgroei met performance marketing

“We willen ons positioneren als uniek A-merk met een internationale uitstraling. E-commerce speelt hierbij een belangrijke rol. Hoe zorgen we voor een betere zichtbaarheid van de collecties binnen onze webshop? En hoe trekken we meer (internationaal) publiek met doorlopende online marketing-campagnes?”

Bekijk de case

Haarshop | Performance marketing

+25% omzetgroei

“Kunnen jullie ons helpen onze groeiambities te realiseren? Hoe kunnen we 10% meer nieuwe klanten aantrekken voor Haarshop? En hoe zorgen we ervoor dat deze klanten terugkeren zodat de customer lifetime value met 10% verhoogt?”

Bekijk de case

GGN | Digital marketing

Digitale aandacht loont

GGN is specialist in incasso en bevindt zich in een krimpende markt met veel concurrentie. Dankzij toenemende automatisering en een verandering in maatschappelijk sentiment rondom incasseren, ontstond bij GGN de behoefte om hun marktaandeel te vergroten. Voor deze uitdagingen, heeft Think Yellow voor GGN een digital marketing plan…

Bekijk de case

VNO-NCW | Structurele uitvoering van online content marketingwerkzaamheden

Kwaliteit boven kwantiteit

Ondernemersvereniging VNO-NCW behartigt de belangen van ondernemers op nationaal en internationaal niveau. Om meer bezoekers naar de website te trekken en de kwaliteit van de sessies te verbeteren werd Think Yellow ingeschakeld. Hierop hebben wij een online dashboard en een social media strategie ontwikkeld. Door de inzet van…

Bekijk de case
Bekijk alle cases

Reviews

: :
Uitstekende kennis van online marketing. Flexibiliteit en capaciteit maken van Think Yellow een betrouwbare en resultaatgerichte partner.
Lees meer

Sander Heussen

Head of Online Channels

Sunweb Group

:
Het afgelopen jaar heb ik met plezier samengewerkt met Think Yellow. Er is altijd veel ruimte om te brainstormen en Think Yellow denkt goed mee over eventuele kansen die zij voor ons zien om meer groei te realiseren.
Lees meer

Summer Fargaly

Marketingmanager

Haarshop

:
Samen met Think Yellow hebben we onze e-commerce en online marketing-strategie naar een hoger niveau kunnen brengen. De mensen van Think Yellow bieden de juiste mix van ideeën en uitvoering, resulterend in een mooi online resultaat!
Lees meer

Sophie van de Ven

Marketing Manager

Royal Delft

:
Voor de eigen dienstverlening is Kalibra ervan overtuigd dat je specialistische werkzaamheden moet overlaten aan diegene die er goed in is. Die heeft daarvoor de kennis en opleiding, de benodigde attributen en de ervaring. Dat is precies de reden, waarom wij onze online dienstverlening overlaten aan Think Yellow. Zij blijven ons, als geen ander, keer op keer verrassen met wat er allemaal kan, en hoe zij dat feilloos voor ons in weten te richten. Chapeau!
Lees meer

Mark Odijk

Commercieel Manager

Kalibra (onderdeel van ENGIE)

:
Think Yellow weet ons altijd te verrassen. Zo kunnen we gezamenlijk onze kanalen efficiënt inzetten!
Lees meer

Niels Beringen

Product Marketeer

GGN

:
Think Yellow biedt ons als MKB-bedrijf de mogelijkheid om gebruik te maken van de laatste kennis op het gebied van online marketing. Een betrouwbare partner, die indien nodig, snel kan opschalen. In deze tijd is dat een aanwinst!
Lees meer

Martijn Abers

Algemeen directeur

Nederlandse Kappersakademie

:
De campagne heeft de particuliere schadeverzekeringen van Nationale-Nederlanden weer goed op de kaart gezet bij onze businesspartners. De mooie resultaten bewijzen dat! Hier zijn we trots op en kijken dan ook met plezier uit naar het vervolg van deze campagne en de samenwerking met Think Yellow.
Lees meer

Arjan Nollen

Directeur Marketing & Verkoop Schade Intermediair

Nationale-Nederlanden

:
Think Yellow is altijd verrassend door een paar stappen vooruit te denken en met leuke ideeën te komen.
Lees meer

Stefan Peinemann

Marketing Manager

Peinemann

Foto van Bram

SEA uitbesteden bij Think Yellow?

Naast onze diepgaande SEA kennis denken wij altijd mee vanuit de complete klantreis en houden zicht op de overstijgende doelstellingen. SEA is tenslotte maar één onderdeel binnen je gehele online marketingstrategie. Ook het uitbesteden van je SEO loont, voor duurzame rankings in Google. Binnen onze organisatie hebben we expertise op alle vlakken van marketing.

Bram van Druten, Client Director

Gerelateerde diensten

Foto van Bram

Samen bouwen aan jouw business?

We luisteren en vertellen graag. Laat je gegevens bij ons achter en wij nemen snel contact met je op!