Home
Cases
Digitaal platform voor Growing Together

Digitaal platform voor de bloemenbranche

Growing Together

L&M Rijnsburg is een grote speler binnen de internationale bloemenbranche. De bloemen van het familiebedrijf vinden hun weg over heel de wereld. Samen met vijf andere bedrijven werkt zij binnen L&M Groep aan de verduurzaming van hun branche met het label ‘Growing Together’. Aan Think Yellow de vraag om een website te ontwikkelen waarop alle duurzame initiatieven terug te vinden zijn.

Een herkenbaar beeldmerk

Voorafgaand aan dit traject ontwerpt zusteronderneming Smidswater een gloednieuwe visuele stijl voor Growing Together. In deze stijl staat duurzaamheid voorop. Groen is de kleur die dit goed weergeeft. Na diverse testen kiezen we voor drie frisse en heldere tinten groen, waarmee we in de uitingen variëren. Om het kleurenpallet compleet te maken voegen we kleuren toe die de diversiteit van de bloemen in de sierteeltsector weerspiegelen.

 

Video’s in stijl

De samenwerking tussen de bedrijven van L&M Groep en de duurzame keuzes die zij maken vertalen we naar aansprekende video’s. Deze bevatten herkenbare lay-overs, intro’s en outro’s die passen bij de huisstijl.

Een website die inspireert

Op de nieuwe website van Growing Together komen alle duurzame initiatieven van de aangesloten bedrijven binnen de bloemenbranche samen. De site informeert en inspireert andere ondernemers in de sector om ook te verduurzamen. Diverse ‘duurzame’ thema’s, zoals energiebesparing, ketenverkorting, transport, verpakking en recycling komen aan bod. Aansprekende voorbeelden ondersteunen de centrale boodschap van de website: ‘samen bereiken we meer’.

Meer van ons werk

Randstad Global

Internationale uitrol branddesign in 39 landen

Door de digitalisering van hun eigen branche zocht Randstad Global naar een nieuwe positionering. Er werd gekozen voor het perspectief ‘tech & touch’, om daarmee een brug te slaan tussen digitaal en menselijk contact. Randstad heeft vestigingen in 39 landen, dus het internationaal uitrollen van deze stijl vereiste…

Bekijk de case

Stek

Een nieuwe huisstijl voor het gefuseerde Stek

Na hun fusie met twee andere partijen, mochten wij voor woningcorporatie Stek uit de Bollenstreek een nieuwe huisstijl ontwikkelen. Met zowel on- als offline middelen, inclusief de re-styling van hun halfjaarlijkse magazine en de nodige fusiemiddelen.

Bekijk de case

GGN

68% stijging in aantal nieuwe klanten

Met 14 eigen incasso- en gerechtsdeurwaarderskantoren verspreid over het land, is GGN de grootste creditmanagementorganisatie van Nederland. Als marktleider loopt het bedrijf voorop als het gaat om innovatie en beschikt zij over de grootste debiteurendatabase van Nederland. Think Yellow wordt in 2016 aangehaakt om GGN te ondersteunen bij…

Bekijk de case

VNO-NCW

Kwalitatieve websitebezoekers

VNO-NCW is een ondernemingsvereniging die de belangen van ondernemers behartigt. Dit doen zij op zowel nationaal als internationaal niveau. Think Yellow is aangesloten bij de redactie van Opinieblad Forum. Sinds de digitalisering is er een belangrijke switch gemaakt, waarbij alle content eerst online wordt gepubliceerd en daarnaast wordt…

Bekijk de case

Samen bouwen aan jouw business?

We luisteren en vertellen graag. Laat je gegevens bij ons achter en wij nemen binnen één werkdag contact met je op!