fbpx
Home
Cases
Digitaal platform voor Growing Together

B(l)oeiend websiteontwerp

Growing Together | Digitaal platform voor de bloemenbranche

L&M Rijnsburg is het familiebedrijf achter het label ‘Growing Together’. Samen met vijf andere bedrijven binnen de L&M Groep werkt de organisatie aan verduurzaming onder het label Growing Together. Aan ons de vraag of wij een website konden ontwikkelen waarop alle duurzame initiatieven van het bedrijf terug te vinden waren. Dit hebben we vertaald naar een nieuwe website met bijpassende visuals en video’s. Lees hier meer over de case. 

Een herkenbaar beeldmerk

Voorafgaand aan dit traject ontwerpt zusteronderneming Smidswater een gloednieuwe visuele stijl voor Growing Together. In deze stijl staat duurzaamheid voorop. Groen is de kleur die dit goed weergeeft. Na diverse testen kiezen we voor drie frisse en heldere tinten groen, waarmee we in de uitingen variëren. Om het kleurenpallet compleet te maken voegen we kleuren toe die de diversiteit van de bloemen in de sierteeltsector weerspiegelen.

 

Video’s in stijl

De samenwerking tussen de bedrijven van L&M Groep en de duurzame keuzes die zij maken vertalen we naar aansprekende video’s. Deze bevatten herkenbare lay-overs, intro’s en outro’s die passen bij de huisstijl.

Een website die inspireert

Op de nieuwe website van Growing Together komen alle duurzame initiatieven van de aangesloten bedrijven binnen de bloemenbranche samen. De site informeert en inspireert andere ondernemers in de sector om ook te verduurzamen. Diverse ‘duurzame’ thema’s, zoals energiebesparing, ketenverkorting, transport, verpakking en recycling komen aan bod. Aansprekende voorbeelden ondersteunen de centrale boodschap van de website: ‘samen bereiken we meer’.

Meer van ons werk

Randstad Global | Internationale positionering en uitrol merkconcept

Tech meets touch

In samenwerking met Randstad heeft Think Yellow een internationale positionering en een internationaal merkconcept voor Randstad Global geïmplementeerd in 39 landen. Hiermee slaat Randstad de brug tussen de toenemende digitalisering en het behoud van de menselijke maat. Door een integrale aanpak heeft Randstad Global wereldwijd dezelfde positionering en…

Bekijk de case

Woningcorporatie Stek | Van fusie naar fijne nieuwe huisstijl

Thuis in een nieuwe stijl

Een fusie met twee andere partijen zorgde ervoor dat Stek toe was aan een nieuw jasje. Een nieuwe look en feel, waarbij de huisstijl en het merkimago net zo goed gefundeerd zijn als de woningen die zij aanbieden. Dit leidde tot een complete communicatie- en marketingstrategie voor het…

Bekijk de case

GGN | Ontwikkeling en implementatie van de online marketingstrategie

Een performance strategie die loont

GGN is het grootste incasso- en gerechtsdeurwaarderkantoor van Nederland. Aan Think Yellow werd de vraag gesteld om haar (online) incassodienstverlening beter op de kaart te zetten. Een mooie uitdaging waar wij graag mee aan de slag gaan! Ook wij weten dat ‘aandacht loont’, daarom hebben we zorgvuldig een…

Bekijk de case

VNO-NCW | Structurele uitvoering van online content marketingwerkzaamheden

Kwaliteit boven kwantiteit

Ondernemersvereniging VNO-NCW behartigt de belangen van ondernemers op nationaal en internationaal niveau. Om meer bezoekers naar de website te trekken en de kwaliteit van de sessies te verbeteren werd Think Yellow ingeschakeld. Hierop hebben wij een online dashboard en een social media strategie ontwikkeld. Door de inzet van…

Bekijk de case

Samen bouwen aan jouw business?

We luisteren en vertellen graag. Laat je gegevens bij ons achter en wij nemen binnen één werkdag contact met je op!