Delftse Poort
Delftse Poort is een future-proof bedrijfsverzamelgebouw. Het staat voor uitstekende dienstverlening, moderne werkplekken en de beste faciliteiten en services voor een optimale werk-privé-balans. Think Yellow wordt ingeschakeld om het merk Delftse Poort opnieuw te positioneren en een contentstrategie te maken. Bij aanvang van het project is zo’n 64% van de 65.000 m2 aan vloerruimte in Delftse Poort verhuurd. Inmiddels wordt de contentstrategie uitgevoerd en staat dat cijfer al op 74%.
Met online advertenties op social channels als LinkedIn, Facebook en Instagram, vergroten we de online zichtbaarheid, naamsbekendheid van en de betrokkenheid bij het merk Delftse Poort. We zetten daarnaast in op organische (niet-gesponsorde) content, waarbij we werken met terugkerende thema’s zoals de huurders, verhalen over en uit het gebouw, events, services en duurzaamheid. De nieuwe foto’s en video’s vormen een belangrijk onderdeel van onze social campagnes. Ze brengen het gebouw in al zijn glorie in beeld.
Tegelijkertijd verzorgen we de implementatie van de ‘Socialclub’. Een concept voor community building dat huurders samenbrengt, de sociale activiteit en het thuisgevoel in Delftse Poort vergroot. De community managers hebben nu de middelen om de sociale gemeenschap in het gebouw te versterken en op te bouwen.
We zoeken de samenwerking met het Rotterdam Central District op. Deze vereniging brengt ondernemers, beleggers en investeerders in het hart van Rotterdam samen. Het heeft ook een eigen magazine: STRICT, waar we een plekje in bemachtigen.
Bijzonder nieuws delen we met de pers. Als er in de zomer bijenkasten op het dak van Delftse Poort geplaatst worden, met ruim 80.000 honingbijen (nieuwe ‘medewerkers’), delen we dit met de pers. Ook de nieuwe regenradar op het dak trekt de aandacht. Het AD pikt het nieuws op.