Home
Cases
Stijlvolle content voor Delftse Poort

Stijlvolle content

Delftse Poort

Delftse Poort is een future-proof bedrijfsverzamelgebouw. Het staat voor uitstekende dienstverlening, moderne werkplekken en de beste faciliteiten en services voor een optimale werk-privé-balans. Think Yellow wordt ingeschakeld om het merk Delftse Poort opnieuw te positioneren en een contentstrategie te maken. Bij aanvang van het project is zo’n 64% van de 65.000 m2 aan vloerruimte in Delftse Poort verhuurd. Inmiddels wordt de contentstrategie uitgevoerd en staat dat cijfer al op 74%.

Content voor iedere doelgroep

In een contentstrategie leggen we keuzes voor de lange termijn vast. Deze baseren we op het REAN-model (Reach, Engage, Activate en Nurture). We richten er contentcampagnes mee in voor elke fase van de customer journey. Bovendien geven we daarmee antwoord op vragen als: welke content gaan we maken, waarom en op welke kanalen bieden we dit aan? Wat moet de content opleveren? Hoe trekken we daarmee de aandacht van potentiële huurders en makelaars? En: hoe geven we antwoord op al hun vragen, wensen en behoeften? We komen tot de volgende content en kanalen.

Adverteren in zoekmachines

Adverteren in zoekmachines (SEA-advertising) is goed voor de online vindbaarheid. Met onze online marketeers werken we een strategisch plan uit om het aantal kwalitatieve leads vanuit Google te vergroten. Met de relevante zoekwoorden en aantrekkelijke call-to-actions wekken we de interesse van bedrijven en makelaars die op zoek zijn naar nieuwe bedrijfsruimte in het Rotterdam Central District.

Storytelling op de socials

Met online advertenties op social channels als LinkedIn, Facebook en Instagram, vergroten we de online zichtbaarheid, naamsbekendheid van en de betrokkenheid bij het merk Delftse Poort. We zetten daarnaast in op organische (niet-gesponsorde) content, waarbij we werken met terugkerende thema’s zoals de huurders, verhalen over en uit het gebouw, events, services en duurzaamheid. De nieuwe foto’s en video’s vormen een belangrijk onderdeel van onze social campagnes. Ze brengen het gebouw in al zijn glorie in beeld.

Content voor elke fase van de buyers journey

Ook de landingspagina’s waar we mensen vanuit advertenties naartoe sturen krijgen de nodige aandacht. We verbeteren de gebruikservaring en maken de klantreis inzichtelijk en meetbaar. Binnen iedere fase van de buyers journey bieden we passende content.

Een eigen magazine

In een nieuw magazine brengen we de persoonlijke verhalen van ondernemers en bezoekers van het gebouw samen. Potentiële huurders en makelaars lezen hierin alles over de mogelijkheden van Delftse Poort. De goede locatie, de flexibele kantoorruimtes, alle handige services en voorzieningen die het professionele leven makkelijker en leuker maken.

De Socialclub

Tegelijkertijd verzorgen we de implementatie van de ‘Socialclub’. Een concept voor community building dat huurders samenbrengt, de sociale activiteit en het thuisgevoel in Delftse Poort vergroot. De community managers hebben nu de middelen om de sociale gemeenschap in het gebouw te versterken en op te bouwen.

Samenwerken in het hart van Rotterdam

We zoeken de samenwerking met het Rotterdam Central District op. Deze vereniging brengt ondernemers, beleggers en investeerders in het hart van Rotterdam samen. Het heeft ook een eigen magazine: STRICT, waar we een plekje in bemachtigen.

Aandacht in de pers

Bijzonder nieuws delen we met de pers. Als er in de zomer bijenkasten op het dak van Delftse Poort geplaatst worden, met ruim 80.000 honingbijen (nieuwe ‘medewerkers’), delen we dit met de pers. Ook de nieuwe regenradar op het dak trekt de aandacht. Het AD pikt het nieuws op.

Meer van ons werk

Randstad Global

Internationale uitrol branddesign in 39 landen

Door de digitalisering van hun eigen branche zocht Randstad Global naar een nieuwe positionering. Er werd gekozen voor het perspectief ‘tech & touch’, om daarmee een brug te slaan tussen digitaal en menselijk contact. Randstad heeft vestigingen in 39 landen, dus het internationaal uitrollen van deze stijl vereiste…

Bekijk de case

Stek

Een nieuwe huisstijl voor het gefuseerde Stek

Na hun fusie met twee andere partijen, mochten wij voor woningcorporatie Stek uit de Bollenstreek een nieuwe huisstijl ontwikkelen. Met zowel on- als offline middelen, inclusief de re-styling van hun halfjaarlijkse magazine en de nodige fusiemiddelen.

Bekijk de case

GGN

68% stijging in aantal nieuwe klanten

Met 14 eigen incasso- en gerechtsdeurwaarderskantoren verspreid over het land, is GGN de grootste creditmanagementorganisatie van Nederland. Als marktleider loopt het bedrijf voorop als het gaat om innovatie en beschikt zij over de grootste debiteurendatabase van Nederland. Think Yellow wordt in 2016 aangehaakt om GGN te ondersteunen bij…

Bekijk de case

VNO-NCW

Kwalitatieve websitebezoekers

VNO-NCW is een ondernemingsvereniging die de belangen van ondernemers behartigt. Dit doen zij op zowel nationaal als internationaal niveau. Think Yellow is aangesloten bij de redactie van Opinieblad Forum. Sinds de digitalisering is er een belangrijke switch gemaakt, waarbij alle content eerst online wordt gepubliceerd en daarnaast wordt…

Bekijk de case

Samen bouwen aan jouw business?

We luisteren en vertellen graag. Laat je gegevens bij ons achter en wij nemen binnen één werkdag contact met je op!