Home
Cases
Stijlvolle content voor Delftse Poort

Stijlvolle content

Delftse Poort

Delftse Poort is een future-proof bedrijfsverzamelgebouw. Het staat voor uitstekende dienstverlening, moderne werkplekken en de beste faciliteiten en services voor een optimale werk-privé-balans. Think Yellow wordt ingeschakeld om het merk Delftse Poort opnieuw te positioneren en een contentstrategie te maken. Bij aanvang van het project is zo’n 64% van de 65.000 m2 aan vloerruimte in Delftse Poort verhuurd. Inmiddels wordt de contentstrategie uitgevoerd en staat dat cijfer al op 74%.

Storytelling op de socials

Met online advertenties op social channels als LinkedIn, Facebook en Instagram, vergroten we de online zichtbaarheid, naamsbekendheid van en de betrokkenheid bij het merk Delftse Poort. We zetten daarnaast in op organische (niet-gesponsorde) content, waarbij we werken met terugkerende thema’s zoals de huurders, verhalen over en uit het gebouw, events, services en duurzaamheid. De nieuwe foto’s en video’s vormen een belangrijk onderdeel van onze social campagnes. Ze brengen het gebouw in al zijn glorie in beeld.

De Socialclub

Tegelijkertijd verzorgen we de implementatie van de ‘Socialclub’. Een concept voor community building dat huurders samenbrengt, de sociale activiteit en het thuisgevoel in Delftse Poort vergroot. De community managers hebben nu de middelen om de sociale gemeenschap in het gebouw te versterken en op te bouwen.

Samenwerken in het hart van Rotterdam

We zoeken de samenwerking met het Rotterdam Central District op. Deze vereniging brengt ondernemers, beleggers en investeerders in het hart van Rotterdam samen. Het heeft ook een eigen magazine: STRICT, waar we een plekje in bemachtigen.

Aandacht in de pers

Bijzonder nieuws delen we met de pers. Als er in de zomer bijenkasten op het dak van Delftse Poort geplaatst worden, met ruim 80.000 honingbijen (nieuwe ‘medewerkers’), delen we dit met de pers. Ook de nieuwe regenradar op het dak trekt de aandacht. Het AD pikt het nieuws op.

Meer van ons werk

Randstad Global

Internationale uitrol branddesign in 39 landen

‘Tech & touch’ is de centrale gedachte van de nieuwe positionering van Randstad. Daarmee slaat Randstad de brug tussen de toenemende digitalisering en het belang van het behoud van de menselijke maat. Met duizenden vestigingen in 39 landen is de ontwikkeling en implementatie van de nieuwe merkstijl dan…

Bekijk de case

Stek

Een nieuwe huisstijl voor het gefuseerde Stek

Na hun fusie met twee andere partijen, mochten wij voor woningcorporatie Stek uit de Bollenstreek een nieuwe huisstijl ontwikkelen. Met zowel on- als offline middelen, inclusief de re-styling van hun halfjaarlijkse magazine en de nodige fusiemiddelen.

Bekijk de case

GGN

68% stijging in aantal nieuwe klanten

Met 14 eigen incasso- en gerechtsdeurwaarderskantoren verspreid over het land, is GGN de grootste creditmanagementorganisatie van Nederland. Als marktleider loopt het bedrijf voorop als het gaat om innovatie en beschikt zij over de grootste debiteurendatabase van Nederland. Think Yellow wordt in 2016 aangehaakt om GGN te ondersteunen bij…

Bekijk de case

VNO-NCW

Kwalitatieve websitebezoekers

VNO-NCW is een ondernemingsvereniging die de belangen van ondernemers behartigt. Dit doen zij op zowel nationaal als internationaal niveau. Think Yellow is aangesloten bij de redactie van Opinieblad Forum. Sinds de digitalisering is er een belangrijke switch gemaakt, waarbij alle content eerst online wordt gepubliceerd en daarnaast wordt…

Bekijk de case

Samen bouwen aan jouw business?

We luisteren en vertellen graag. Laat je gegevens bij ons achter en wij nemen binnen één werkdag contact met je op!