fbpx
Home Cases Stijlvolle content voor Delftse Poort

Creatieve content voor iconisch gebouw

Delftse Poort | Puntjes op de i voor de contentstrategie en merkpositionering

Project & de klant

Klant: Delftse Poort
Wat hebben wij gedaan:

Content voor iedere doelgroep

In een contentstrategie leggen we keuzes voor de lange termijn vast. Deze baseren we op het REAN-model (Reach, Engage, Activate en Nurture). We richten er contentcampagnes mee in voor elke fase van de customer journey. Bovendien geven we daarmee antwoord op vragen als: welke content gaan we maken, waarom en op welke kanalen bieden we dit aan? Wat moet de content opleveren? Hoe trekken we daarmee de aandacht van potentiële huurders en makelaars? En: hoe geven we antwoord op al hun vragen, wensen en behoeften? We komen tot de volgende content en kanalen.

Adverteren in zoekmachines

Adverteren in zoekmachines (SEA) is goed voor de online vindbaarheid. Met onze online marketeers werken we een strategisch plan uit om het aantal kwalitatieve leads vanuit Google te vergroten. Met de relevante zoekwoorden en aantrekkelijke call-to-actions wekken we de interesse van bedrijven en makelaars die op zoek zijn naar nieuwe bedrijfsruimte in het Rotterdam Central District.

Storytelling op de socials

Met online advertenties op social channels als LinkedIn, Facebook en Instagram, vergroten we de online zichtbaarheid, naamsbekendheid van en de betrokkenheid bij het merk Delftse Poort. We zetten daarnaast in op organische (niet-gesponsorde) content, waarbij we werken met terugkerende thema’s zoals de huurders, verhalen over en uit het gebouw, events, services en duurzaamheid. De nieuwe foto’s en video’s vormen een belangrijk onderdeel van onze social campagnes. Ze brengen het gebouw in al zijn glorie in beeld.

Content voor elke fase van de buyers journey

Ook de landingspagina’s waar we mensen vanuit advertenties naartoe sturen krijgen de nodige aandacht. We verbeteren de gebruikservaring en maken de klantreis inzichtelijk en meetbaar. Binnen iedere fase van de buyers journey bieden we passende content.

Een eigen magazine

In een nieuw magazine brengen we de persoonlijke verhalen van ondernemers en bezoekers van het gebouw samen. Potentiële huurders en makelaars lezen hierin alles over de mogelijkheden van Delftse Poort. De goede locatie, de flexibele kantoorruimtes, alle handige services en voorzieningen die het professionele leven makkelijker en leuker maken.

De Socialclub

Tegelijkertijd verzorgen we de implementatie van de ‘Socialclub’. Een concept voor community building dat huurders samenbrengt, de sociale activiteit en het thuisgevoel in Delftse Poort vergroot. De community managers hebben nu de middelen om de sociale gemeenschap in het gebouw te versterken en op te bouwen.

Samenwerken in het hart van Rotterdam

We zoeken de samenwerking met het Rotterdam Central District op. Deze vereniging brengt ondernemers, beleggers en investeerders in het hart van Rotterdam samen. Het heeft ook een eigen magazine: STRICT, waar we een plekje in bemachtigen.

Aandacht in de pers

Bijzonder nieuws delen we met de pers. Als er in de zomer bijenkasten op het dak van Delftse Poort geplaatst worden, met ruim 80.000 honingbijen (nieuwe ‘medewerkers’), delen we dit met de pers. Ook de nieuwe regenradar op het dak trekt de aandacht. Het AD pikt het nieuws op.

Meer van ons werk

Randstad Global | Internationale positionering en uitrol merkconcept

Tech meets touch

In samenwerking met Randstad heeft Think Yellow een internationale positionering en een internationaal merkconcept voor Randstad Global geïmplementeerd in 39 landen. Hiermee slaat Randstad de brug tussen de toenemende digitalisering en het behoud van de menselijke maat. Door een integrale aanpak heeft Randstad Global wereldwijd dezelfde positionering en…

Bekijk de case

Woningcorporatie Stek | Van fusie naar fijne nieuwe huisstijl

Thuis in een nieuwe stijl

Een fusie met twee andere partijen zorgde ervoor dat Stek toe was aan een nieuw jasje. Een nieuwe look en feel, waarbij de huisstijl en het merkimago net zo goed gefundeerd zijn als de woningen die zij aanbieden. Dit leidde tot een complete communicatie- en marketingstrategie voor het…

Bekijk de case

GGN | Ontwikkeling en implementatie van de online marketingstrategie

Een performance strategie die loont

GGN is het grootste incasso- en gerechtsdeurwaarderkantoor van Nederland. Aan Think Yellow werd de vraag gesteld om haar (online) incassodienstverlening beter op de kaart te zetten. Een mooie uitdaging waar wij graag mee aan de slag gaan! Ook wij weten dat ‘aandacht loont’, daarom hebben we zorgvuldig een…

Bekijk de case

VNO-NCW | Structurele uitvoering van online content marketingwerkzaamheden

Kwaliteit boven kwantiteit

Ondernemersvereniging VNO-NCW behartigt de belangen van ondernemers op nationaal en internationaal niveau. Om meer bezoekers naar de website te trekken en de kwaliteit van de sessies te verbeteren werd Think Yellow ingeschakeld. Hierop hebben wij een online dashboard en een social media strategie ontwikkeld. Door de inzet van…

Bekijk de case
Bekijk alle cases

Samen bouwen aan jouw business?

We luisteren en vertellen graag. Laat je gegevens bij ons achter en wij nemen binnen één werkdag contact met je op!