fbpx
Home Cases Flexibele en gebruiksvriendelijke website voor Kalibra

Uitgekiend design

Kalibra | Gebruiksvriendelijk websitedesign

Project & de klant

Klant: Kalibra
Wat hebben wij gedaan:

Nieuwe look and feel

Doordat hun website niet langer bij de marketingdoelen en hun imago paste, vroeg Kalibra ons om een nieuwe uitstraling en een nieuw en vooral gebruiksvriendelijk CMS. Content aanpassen op de huidige website was maar beperkt mogelijk en dit proces verliep veel te traag. Ook de mogelijkheden van call to actions pasten niet meer bij de manier waarop Kalibra met zijn klanten wilde interacteren.

De perfecte customer journey

Als een klant belt over een heel specifieke dienst, is degene die opneemt dan degene die de vraag kan beantwoorden? Of word je dan zoveel keer doorverbonden? Welke thema’s spelen er rondom validatie en dan vooral validatie binnen de eigen markt en welke antwoorden heeft Kalibra hierop? Door dit soort vragen te stellen hebben onze designers, developers en online marketeers de contentstructuur aangepast, zodat deze zo goed mogelijk aansluit op de (potentiële) klant. De bestaande structuur van de website is zo geoptimaliseerd.

Online experience

Van de verschillende elementen op de pagina’s zijn standaardmodules gemaakt. Waar dat niet kon, hebben we maatwerkmodules geleverd. Deze manier van werken was praktisch en kostenefficiënt. Uiteraard hebben we alle modules in Kalibra’s huisstijl gezet. Om een moderne, prettige webexperience aan de bezoekers te bieden, is de huisstijl geoptimaliseerd voor het web. Voor een optimale vindbaarheid van de site en de implementatie van de nodige tools voor analyse en optimalisatie waren onze online marketeers actief aangesloten op de ontwikkeling van de website.

Super flexibel

Door een slimme inrichting van het CMS heeft Kalibra een website waarmee ze flexibel kunnen inspelen op veranderende wensen wat betreft contentstrategie en online marketingstrategie. Met dit CMS kan Kalibra hun landingspagina’s, campagnes en cases aanvullen naar wens, in een gebruiksvriendelijke makkelijke interface.

Het systeem heeft een faciliterende rol, wat vanzelfsprekend lijkt, maar in de praktijk door weinig partijen echt zo wordt opgeleverd.

Voor de eigen dienstverlening is Kalibra ervan overtuigd dat je specialistische werkzaamheden moet overlaten aan diegene die er goed in is. Die heeft daarvoor de kennis en opleiding, de benodigde attributen en de ervaring. Dat is precies de reden, waarom wij onze online dienstverlening overlaten aan Think Yellow. Zij blijven ons, als geen ander, keer op keer verrassen met wat er allemaal kan, en hoe zij dat feilloos voor ons in weten te richten. Chapeau!

Mark Odijk

Commercieel Manager Kalibra (onderdeel van ENGIE)

Meer van ons werk

Randstad Global | Internationale positionering en uitrol merkconcept

Tech meets touch

In samenwerking met Randstad heeft Think Yellow een internationale positionering en een internationaal merkconcept voor Randstad Global geïmplementeerd in 39 landen. Hiermee slaat Randstad de brug tussen de toenemende digitalisering en het behoud van de menselijke maat. Door een integrale aanpak heeft Randstad Global wereldwijd dezelfde positionering en…

Bekijk de case

Woningcorporatie Stek | Van fusie naar fijne nieuwe huisstijl

Thuis in een nieuwe stijl

Een fusie met twee andere partijen zorgde ervoor dat Stek toe was aan een nieuw jasje. Een nieuwe look en feel, waarbij de huisstijl en het merkimago net zo goed gefundeerd zijn als de woningen die zij aanbieden. Dit leidde tot een complete communicatie- en marketingstrategie voor het…

Bekijk de case

GGN | Ontwikkeling en implementatie van de online marketingstrategie

Een performance strategie die loont

GGN is het grootste incasso- en gerechtsdeurwaarderkantoor van Nederland. Aan Think Yellow werd de vraag gesteld om haar (online) incassodienstverlening beter op de kaart te zetten. Een mooie uitdaging waar wij graag mee aan de slag gaan! Ook wij weten dat ‘aandacht loont’, daarom hebben we zorgvuldig een…

Bekijk de case

VNO-NCW | Structurele uitvoering van online content marketingwerkzaamheden

Kwaliteit boven kwantiteit

Ondernemersvereniging VNO-NCW behartigt de belangen van ondernemers op nationaal en internationaal niveau. Om meer bezoekers naar de website te trekken en de kwaliteit van de sessies te verbeteren werd Think Yellow ingeschakeld. Hierop hebben wij een online dashboard en een social media strategie ontwikkeld. Door de inzet van…

Bekijk de case
Bekijk alle cases

Samen bouwen aan jouw business?

We luisteren en vertellen graag. Laat je gegevens bij ons achter en wij nemen binnen één werkdag contact met je op!