Home
Cases
Flexibele en gebruiksvriendelijke website voor Kalibra

Flexibele en gebruiksvriendelijke website

Kalibra

Als voeding tijdens de verwerking niet goed wordt gekoeld, moet alles worden weggegooid. Bij een operatiekamer is de perfecte afstemming van meetapparatuur een zaak van leven of dood. Daar is kalibratie voor nodig. Kalibra kalibreert en valideert kritische bedrijfsprocessen en meetmiddelen. Dit doet Kalibra in een groot aantal sectoren zoals: de voedingsindustrie, de zorg en laboratoria, de koeltechniek en de (bio)farmacie.

Nieuwe look and feel

Doordat hun website niet langer bij de marketingdoelen en hun imago paste, vroeg Kalibra ons om een nieuwe uitstraling en een nieuw en vooral gebruiksvriendelijk CMS. Content aanpassen op de huidige website was maar beperkt mogelijk en dit proces verliep veel te traag. Ook de mogelijkheden van call to actions pasten niet meer bij de manier waarop Kalibra met zijn klanten wilde interacteren.

De perfecte customer journey

Als een klant belt over een heel specifieke dienst, is degene die opneemt dan degene die de vraag kan beantwoorden? Of word je dan zoveel keer doorverbonden? Welke thema’s spelen er rondom validatie en dan vooral validatie binnen de eigen markt en welke antwoorden heeft Kalibra hierop? Door dit soort vragen te stellen hebbenonze designers, developers en online marketeers de contentstructuur aangepast, zodat deze zo goed mogelijk aansluit op de (potentiële) klant. De bestaande structuur van de website is zo geoptimaliseerd.

Online experience

Van de verschillende elementen op de pagina’s zijn standaardmodules gemaakt. Waar dat niet kon, hebben we maatwerkmodules geleverd. Deze manier van werken was praktisch en kostenefficiënt. Uiteraard hebben we alle modules in Kalibra’s huisstijl gezet. Om een moderne, prettige webexperience aan de bezoekers te bieden, is de huisstijl geoptimaliseerd voor het web. Voor een optimale vindbaarheid van de site en de implementatie van de nodige tools voor analyse en optimalisatie waren onze online marketeers actief aangesloten op de ontwikkeling van de website.

Super flexibel

Door een slimme inrichting van het CMS heeft Kalibra een website waarmee ze flexibel kunnen inspelen op veranderende wensen wat betreft contentstrategie en online marketingstrategie. Met dit CMS kan Kalibra hun landingspagina’s, campagnes en cases aanvullen naar wens, in een gebruiksvriendelijke makkelijke interface.

Het systeem heeft een faciliterende rol, wat vanzelfsprekend lijkt, maar in de praktijk door weinig partijen echt zo wordt opgeleverd.

: :
“Voor de eigen dienstverlening is Kalibra ervan overtuigd dat je specialistische werkzaamheden moet overlaten aan diegene die er goed in is. Die heeft daarvoor de kennis en opleiding, de benodigde attributen en de ervaring. Dat is precies de reden, waarom wij onze online dienstverlening overlaten aan Think Yellow. Zij blijven ons, als geen ander, keer op keer verrassen met wat er allemaal kan, en hoe zij dat feilloos voor ons in weten te richten. Chapeau!”

Mark Odijk

Commercieel Manager, Kalibra

Meer van ons werk

Randstad Global

Internationale uitrol branddesign in 39 landen

Door de digitalisering van hun eigen branche zocht Randstad Global naar een nieuwe positionering. Er werd gekozen voor het perspectief ‘tech & touch’, om daarmee een brug te slaan tussen digitaal en menselijk contact. Randstad heeft vestigingen in 39 landen, dus het internationaal uitrollen van deze stijl vereiste…

Bekijk de case

Stek

Een nieuwe huisstijl voor het gefuseerde Stek

Na hun fusie met twee andere partijen, mochten wij voor woningcorporatie Stek uit de Bollenstreek een nieuwe huisstijl ontwikkelen. Met zowel on- als offline middelen, inclusief de re-styling van hun halfjaarlijkse magazine en de nodige fusiemiddelen.

Bekijk de case

GGN

68% stijging in aantal nieuwe klanten

Met 14 eigen incasso- en gerechtsdeurwaarderskantoren verspreid over het land, is GGN de grootste creditmanagementorganisatie van Nederland. Als marktleider loopt het bedrijf voorop als het gaat om innovatie en beschikt zij over de grootste debiteurendatabase van Nederland. Think Yellow wordt in 2016 aangehaakt om GGN te ondersteunen bij…

Bekijk de case

VNO-NCW

Kwalitatieve websitebezoekers

VNO-NCW is een ondernemingsvereniging die de belangen van ondernemers behartigt. Dit doen zij op zowel nationaal als internationaal niveau. Think Yellow is aangesloten bij de redactie van Opinieblad Forum. Sinds de digitalisering is er een belangrijke switch gemaakt, waarbij alle content eerst online wordt gepubliceerd en daarnaast wordt…

Bekijk de case

Samen bouwen aan jouw business?

We luisteren en vertellen graag. Laat je gegevens bij ons achter en wij nemen binnen één werkdag contact met je op!