Home
Cases
Flexibele SEA versterking voor Sunweb

Flexibele SEA versterking

Sunweb Group

Sunweb verzorgt de vakanties van meer dan een miljoen mensen per jaar. In meer dan 15 landen binnen en buiten Europa. Dat doet zij met bekende labels als Elize was here, GOGO, Beachmasters en Husk. Hoewel Sunweb een sterk online businessmodel heeft, wil zij haar onlinemarketingkennis intern versterken. Ook wil zij haar internationale marktaandeel vergroten. Think Yellow schoof aan om deze ambitie te realiseren.

The start of a new journey

Think Yellow stapt bij Sunweb aan boord op het moment dat er behoefte is aan extra capaciteit. Op verschillende momenten door het jaar heen heeft Sunweb tijdelijk extra denk- en slagkracht nodig binnen specifieke expertises. Bij piekmomenten, verlof, ziekte en wanneer er vacatures openstaan bijvoorbeeld. Daarnaast wil Sunweb ook groeien. Duitsland in het bijzonder wordt gezien als groeimarkt. De online marketingactiviteiten voor deze markt wordt centraal gecoördineerd en grotendeels uitgevoerd vanuit het kantoor in Nederland (Rotterdam). Er liggen dus volop kansen. Tijd om die ambitie om te zetten in concrete actie!

Partnership

In 2017 starten onze SEA-experts bij Sunweb. Zij worden tijdelijk ingevlogen om een openstaande vacature te vervullen. In korte tijd voegen ze zich bij het bestaande team en ondersteunen ze alle regio’s en labels. Ze schakelen snel en spreken dezelfde taal. Met hun SEA-campagnes dragen ze bij aan de bedrijfsdoelstellingen van Sunweb. Ze realiseren zoveel mogelijk boekingen tegen optimale kosten. Hiervoor schakelen ze continu met verschillende stakeholders. Intern dragen ze bij aan de synergie tussen de diverse afdelingen van Sunweb.

Sunweb zet onze online marketeers flexibel in. Waar, wanneer en hoe lang dat nodig is.

Inmiddels maken onze SEA specialisten echt onderdeel van het Sunweb-team uit, mede doordat zij grotendeels op locatie werken bij Sunweb in Rotterdam. Handig voor beide partijen. Sunweb profiteert van de externe kennis, die meer en meer intern overgenomen wordt. Onze marketeers hebben een leuke werkplek binnen een jong, dynamisch team van een internationale online reisorganisatie.

: :
“Uitstekende kennis van online marketing. Flexibiliteit en capaciteit maken van Think Yellow een betrouwbare en resultaatgerichte partner.”

Sander Heussen

Head of Online Channels - Sunweb Group

Meer van ons werk

GGN

68% stijging in aantal nieuwe klanten

Met 14 eigen incasso- en gerechtsdeurwaarderskantoren verspreid over het land, is GGN de grootste creditmanagementorganisatie van Nederland. Als marktleider loopt het bedrijf voorop als het gaat om innovatie en beschikt zij over de grootste debiteurendatabase van Nederland. Think Yellow wordt in 2016 aangehaakt om GGN te ondersteunen bij…

Bekijk de case

Randstad Global

Internationale uitrol branddesign in 39 landen

Door de digitalisering van hun eigen branche zocht Randstad Global naar een nieuwe positionering. Er werd gekozen voor het perspectief ‘tech & touch’, om daarmee een brug te slaan tussen digitaal en menselijk contact. Randstad heeft vestigingen in 39 landen, dus het internationaal uitrollen van deze stijl vereiste…

Bekijk de case

Stek

Een nieuwe huisstijl voor het gefuseerde Stek

Na hun fusie met twee andere partijen, mochten wij voor woningcorporatie Stek uit de Bollenstreek een nieuwe huisstijl ontwikkelen. Met zowel on- als offline middelen, inclusief de re-styling van hun halfjaarlijkse magazine en de nodige fusiemiddelen.

Bekijk de case

Samen bouwen aan jouw business?

We luisteren en praten graag. Laat je gegevens bij ons achter en wij nemen binnen één werkdag contact met je op!