fbpx
Home Cases Flexibele SEA versterking voor Sunweb

Deep in the SEA

Sunweb Group | Detachering van SEA-specialisten

Project & de klant

Klant: Sunweb
Wat hebben wij gedaan:

The start of a new journey

Think Yellow stapt bij Sunweb aan boord op het moment dat er behoefte is aan extra capaciteit. Op verschillende momenten door het jaar heen heeft Sunweb tijdelijk extra denk- en slagkracht nodig binnen specifieke expertises. Bij piekmomenten, verlof, ziekte en wanneer er vacatures openstaan bijvoorbeeld. Daarnaast wil Sunweb ook groeien. Duitsland in het bijzonder wordt gezien als groeimarkt. De online marketingactiviteiten voor deze markt wordt centraal gecoördineerd en grotendeels uitgevoerd vanuit het kantoor in Nederland (Rotterdam). Er liggen dus volop kansen. Tijd om die ambitie om te zetten in concrete actie!

Partnership

In 2017 starten onze SEA-experts bij Sunweb. Zij worden tijdelijk ingevlogen om een openstaande vacature te vervullen. In korte tijd voegen ze zich bij het bestaande team en ondersteunen ze alle regio’s en labels. Ze schakelen snel en spreken dezelfde taal. Met hun SEA-campagnes dragen ze bij aan de bedrijfsdoelstellingen van Sunweb. Ze realiseren zoveel mogelijk boekingen tegen optimale kosten. Hiervoor schakelen ze continu met verschillende stakeholders. Intern dragen ze bij aan de synergie tussen de diverse afdelingen van Sunweb.

Sunweb zet onze online marketeers flexibel in. Waar, wanneer en hoe lang dat nodig is.

Inmiddels maken onze SEA specialisten echt onderdeel van het Sunweb-team uit, mede doordat zij grotendeels op locatie werken bij Sunweb in Rotterdam. Handig voor beide partijen. Sunweb profiteert van de externe kennis, die meer en meer intern overgenomen wordt. Onze marketeers hebben een leuke werkplek binnen een jong, dynamisch team van een internationale online reisorganisatie.

Uitstekende kennis van online marketing. Flexibiliteit en capaciteit maken van Think Yellow een betrouwbare en resultaatgerichte partner.

Sander Heussen

Head of Online Channels Sunweb Group

Meer van ons werk

GGN | Ontwikkeling en implementatie van de online marketingstrategie

Een performance strategie die loont

GGN is het grootste incasso- en gerechtsdeurwaarderkantoor van Nederland. Aan Think Yellow werd de vraag gesteld om haar (online) incassodienstverlening beter op de kaart te zetten. Een mooie uitdaging waar wij graag mee aan de slag gaan! Ook wij weten dat ‘aandacht loont’, daarom hebben we zorgvuldig een…

Bekijk de case

Randstad Global | Internationale positionering en uitrol merkconcept

Tech meets touch

In samenwerking met Randstad heeft Think Yellow een internationale positionering en een internationaal merkconcept voor Randstad Global geïmplementeerd in 39 landen. Hiermee slaat Randstad de brug tussen de toenemende digitalisering en het behoud van de menselijke maat. Door een integrale aanpak heeft Randstad Global wereldwijd dezelfde positionering en…

Bekijk de case

Woningcorporatie Stek | Van fusie naar fijne nieuwe huisstijl

Thuis in een nieuwe stijl

Een fusie met twee andere partijen zorgde ervoor dat Stek toe was aan een nieuw jasje. Een nieuwe look en feel, waarbij de huisstijl en het merkimago net zo goed gefundeerd zijn als de woningen die zij aanbieden. Dit leidde tot een complete communicatie- en marketingstrategie voor het…

Bekijk de case
Bekijk alle cases

Samen bouwen aan jouw business?

We luisteren en praten graag. Laat je gegevens bij ons achter en wij nemen binnen één werkdag contact met je op!