Van incontinentiemateriaal tot wondzorgproducten: hulpmiddelbezorgd.nl verspreidt medische hulpmiddelen door heel Nederland. Aan apotheken bijvoorbeeld, voor de bevoorrading. Maar ook bij mensen thuis. De medische achtergrond van het personeel van hulpmiddelbezorgd.nl zorgt voor écht onafhankelijk advies. Ze regelen alles met de zorgverzekeraar en het proces voor herhaalbestellingen loopt soepel. Ook leveren ze pakketjes discreet. Wel zo fijn, als het om incontinentiemateriaal gaat bijvoorbeeld.
Tijd om heel Nederland hierop attent te maken met een introductiecampagne.
Met de campagne focussen we op incontinentiemateriaal: daar liggen voor hulpmiddelbezorgd.nl op dit moment de grootste kansen. Cruciaal bij het opstarten van de campagne was de positioneringsstrategie en bijbehorende boodschap. Urineverlies is namelijk best een gevoelig onderwerp. De volgende ingrediënten kregen een belangrijke rol in de campagne:
Voor de merkintroductie op de Nederlandse markt zijn verschillende middelen ingezet die hun eigen rol binnen de buyers journey vervulden. De doelgroep werd uitgenodigd om in actie te komen en op een laagdrempelige manier iets te doen aan het urineverlies. Middels een gratis proefpakket bijvoorbeeld, en een speciale landingspagina met tips bij urineverlies.
Randstad Global | Internationale positionering en uitrol merkconcept
In samenwerking met Randstad heeft Think Yellow een internationale positionering en een internationaal merkconcept voor Randstad Global geïmplementeerd in 39 landen. Hiermee slaat Randstad de brug tussen de toenemende digitalisering en het behoud van de menselijke maat. Door een integrale aanpak heeft Randstad Global wereldwijd dezelfde positionering en…
Woningcorporatie Stek | Van fusie naar fijne nieuwe huisstijl
Een fusie met twee andere partijen zorgde ervoor dat Stek toe was aan een nieuw jasje. Een nieuwe look en feel, waarbij de huisstijl en het merkimago net zo goed gefundeerd zijn als de woningen die zij aanbieden. Dit leidde tot een complete communicatie- en marketingstrategie voor het…
GGN | Ontwikkeling en implementatie van de online marketingstrategie
GGN is het grootste incasso- en gerechtsdeurwaarderkantoor van Nederland. Aan Think Yellow werd de vraag gesteld om haar (online) incassodienstverlening beter op de kaart te zetten. Een mooie uitdaging waar wij graag mee aan de slag gaan! Ook wij weten dat ‘aandacht loont’, daarom hebben we zorgvuldig een…
VNO-NCW | Structurele uitvoering van online content marketingwerkzaamheden
Ondernemersvereniging VNO-NCW behartigt de belangen van ondernemers op nationaal en internationaal niveau. Om meer bezoekers naar de website te trekken en de kwaliteit van de sessies te verbeteren werd Think Yellow ingeschakeld. Hierop hebben wij een online dashboard en een social media strategie ontwikkeld. Door de inzet van…
Nederlandse Kappersakademie | Inrichting van de marketing automation flow
De Nederlandse Kappersakademie (kortweg NKA) wilde in een krimpende markt haar leidende positie verstevigen en uitbouwen. Of wij daar een online marketingstrategie voor konden bedenken? Dat vonden wij natuurlijk een prachtige uitdaging waar we met veel enthousiasme mee aan de slag zijn gegaan! Dit heeft geresulteerd in een…
Sunweb Group | Detachering van SEA-specialisten
Sunweb verzorgt jaarlijks voor meer dan een miljoen mensen vakanties in meer dan vijftien landen binnen en buiten Europa. Om hun internationale marktpositie te verstevigen wilden zij hun SEA-marketingstrategie verder uitbreiden. Aan ons de vraag of wij hier een SEA-plan en SEA-campagnes voor wilden maken. En met succes,…
Rijksdienst voor Ondernemend Nederland | App voor ondernemend Nederland
Als ondernemer moet je constant op de hoogte zijn van veranderende wet- en regelgeving. Niet elke nieuwe wet is van toepassing op jouw onderneming, maar het kan wel heel handig zijn om de laatste wetswijzigingen in een overzicht te hebben. Er zijn immers al genoeg regeltjes om rekening…
Gemeente Den Haag | Eerste Hulp Bij Eenzaamheid-campagne
Eenzaamheid is lang niet altijd een probleem van ouderen met weinig familie en vrienden. Ook jongeren kunnen eenzaamheid ervaren en andere mensen in jouw directe omgeving. Om meer bewustzijn te creëren voor dit onderwerp zetten wij een campagne op voor de gemeente Den Haag om de strijd aan…
Airbus | Datavisualisatie van livedata uit de ruimte
Informatie zegt pas iets als het leesbaar wordt gemaakt. Samen met de developers van Airbus heeft Think Yellow de data over luchtkwaliteit omgezet naar duidelijke kaarten en voorspellingen voor morgen. Door deze stabiele online oplossing maken we complexe livedata lekker luchtig en inzichtelijk.
Growing Together | Digitaal platform voor de bloemenbranche
L&M Rijnsburg is het familiebedrijf achter het label ‘Growing Together’. Samen met vijf andere bedrijven binnen de L&M Groep werkt de organisatie aan verduurzaming onder het label Growing Together. Aan ons de vraag of wij een website konden ontwikkelen waarop alle duurzame initiatieven van het bedrijf terug te…
Nederlandse Kappersakademie | Websitebeheer en doorontwikkeling van de website
Toen de NKA ons benaderde voor websitebeheer en om de bestaande website door te ontwikkelen werden we meteen enthousiast. Onze designers en developers werden uitgedaagd om naast de online marketing, de website up-to-date te houden, uit te breiden en te verbeteren. Het resultaat? Hoger organisch zoekverkeer en een…
Swinkels Family Brewers | Soepele navigatie voor het contentmanagementsysteem
Goed design moet zowel mooi als functioneel zijn. Om een toekomstbestendig design te maken voor Swinkels Family Brewers heeft Think Yellow wireframes ontworpen voor het contentmanagementsysteem van het familiebedrijf. Doordat het systeem flexibel is ingericht, zijn de bouwstenen makkelijk herbruikbaar en aan te passen, voor nu en in…
Kalibra | Gebruiksvriendelijk websitedesign
Kalibra is dé expert op het gebied van kalibreren en valideren van kritische bedrijfsprocessen en meetmiddelen. Dit doet Kalibra onder andere voor de zorgsector, de koeltechniek, de voedingsindustrie en biofarmacie. De opdracht? Een gebruiksvriendelijke website ontwerpen die net zo goed op de doelgroep is afgestemd als de producten…
ING | Krachtig fotografieconcept
Klanten helpen in hun leven en in zaken zodat zij meer tijd overhouden voor zaken die voor hen écht belangrijk zijn. Deze filosofie wil een van Nederlands meest bekende banken ook laten terugkomen in hun fotografie. Think Yellow verzorgde meer dan 300 foto’s voor de beeldbank van ING,…
Werkman Hoofcare | Webdesign voor een innovatief familiebedrijf
Werkman Hoofcare verovert in razend tempo de Europese én Amerikaanse markt met producten van hoogstaande kwaliteit. Dit familiebedrijf heeft ambacht hoog in het vaandel staan en ontwikkelt continu nieuwe producten. Ook dit eeuwenoude ambacht gaat mee met de tijd, waardoor er behoefte was aan een nieuwe website en…
Delftse Poort
Delftse Poort, een iconisch gebouw en high-end kantorencomplex in Rotterdam. Pal naast het Centraal Station gelegen. Speciaal gebouwd voor Nationale Nederlanden, maar die bezetten door reorganisaties nog maar een kwart van het gebouw.
Vitens | Frisse nieuwe huisstijl voor waterleidingbedrijf
Als het grootste waterleidingbedrijf van Nederland wil je geen water bij wijn doen als het aankomt op jouw huisstijl. Je wilt een merk goed zichtbaar is, wat jouw kernwaarden en boodschap goed weerspiegelt. Think Yellow heeft daarom een huisstijlhandboek opgesteld, inclusief nieuw logo, infographics, illustraties en andere communicatieuitingen.…
Delftse Poort | Puntjes op de i voor de contentstrategie en merkpositionering
Delftse Poort is een van de grootste future-proof bedrijfsgebouwen van de toekomst. Het gebouw is ruim opgezet, biedt ruimte aan tientallen bedrijven en is voorzien van de meest moderne faciliteiten. Dit maakt Delftse Poort een ideale plek voor professionals die en optimale werk-privébalans willen hebben. Think Yellow ontwikkelde…
Havenbedrijf Rotterdam | Visualisering van ambitie
Havenbedrijf Rotterdam kiest het ruime sop met zijn vernieuwde Havenvisie. Aan Think Yellow werd gevraagd om een nieuwe versie van Havenvisie 2030 te creëren; een gedrukte rapportage waarin het toekomstperspectief en de ambitie van het Rotterdamse haven- en industriecomplex wordt beschreven. Het overkoepelende begrip voor deze Havenvisie is…