fbpx
Home Werken-bij website

Vacature website laten maken

Werken-bij website

Potentiële nieuwe medewerkers een helder beeld geven van waar je als werkgever voor staat en wat je te bieden hebt. Dat is wat een goede werken-bij website voor je doet. Een website die kandidaten meteen duidelijk maakt waarom ze voor jouw organisatie moeten kiezen. Waar enkel een werken-bij pagina kan kampen met beperkingen, koppel je een werken-bij website meteen aan je CRM en ATS. Kortom: een werken-bij website is een website waar HR en marketing samenkomen.

Benieuwd hoe jij de candidate journey kan verrijken met een werken-bij website? Neem contact op met Dennis.

Contact met Dennis

Een werken-bij website als digitale visitekaart van jouw werkgeversmerk

Nieuwe medewerkers komen op verschillende manieren met je in contact. Door middel van wervingscampagnes, job marketing en recruitment kom je als werkgever op de radar bij veelbelovende kandidaten. Wanneer je dit contact hebt gelegd, bepaalt talent razendsnel of er een match is. Dit is hét moment om een goede indruk te maken. In woord, beeld en interactie.

Met een goede werken-bij website geef je kandidaten in korte tijd een duidelijk overzicht van beschikbare vacatures, maak je het sollicitatieproces gemakkelijker én bied je inzicht in het employer brand van jouw bedrijf. Omdat werken-bij websites door Google Jobs beter geïndexeerd worden ontvang je meer bereik op je vacatures.

Is een werken-bij website nodig?

Twijfel je nog of je een aparte werken-bij website óf enkel een werken-bij pagina op je bestaande site nodig hebt? Vier aanleidingen op basis waarvan wij adviseren om een werken-bij website te overwegen:

  • Je hebt veel vacatures openstaan;
  • Je wilt vacatures vervullen in verschillende branches;
  • Je wilt een koppeling kunnen maken met je CRM en ATS;
  • Je huidige website beperkt je om je volledige employer brand over te brengen.

In drie stappen een werken-bij website laten maken

  1. Begrijpen

    Onze samenwerking start met een analyse en strategiebepaling. Op basis van je employer brand en EVP bepalen we de rol van je werken-bij website in de candidate journey. Zo weten we waar deze aan moet voldoen. Heb je deze al bepaald? Mooi! Dan kunnen we direct door naar stap 2.

  2. Ontwerpen

    We ontwerpen een werken-bij website die jouw werkgeversmerk onvergetelijk maakt en de gewenste kandidaten aantrekt. Dat zit zowel in het visuele aspect als in tekst. Geen droge vacaturepagina’s met opsommingen, maar jouw werkgeversmerk vertaald in een catchy, creatief ontwerp. Elk detail wordt tot in de puntjes uitgewerkt om de optimale candidate experience te bieden.

  3. Analyseren

    Na de lancering van jouw nieuwe werken-bij website, evalueren we de resultaten en passen zo nodig de website aan op basis van de eerste data. Hierdoor verbeteren we de website steeds verder en blijft deze relevant voor het aantrekken van nieuw talent.

Behoefte aan een voorstel?
Vraag het aan Dennis!
Onderdelen seo uitbesteden
Sinds we deze campagne zijn gestart, merken we dat andere type kandidaten reageren op onze vacatures: mensen met veel ambitie en pioniersbloed. Precies wat we zoeken.

Bart Jacobs

Senior communicatieadviseur Havenbedrijf Rotterdam

Waarom met ons aan de slag

Wat kun je verwachten als wij aan de slag gaan met jouw werken-bij website?

  1. Maatwerk design: Volledig afgestemd op jouw doelgroep, huisstijl en flexibel genoeg om aan al jouw wensen te voldoen. Uiteraard mobile-first.
  2. Vacaturebeheer: Koppel de website met je huidige ATS. Heb je die niet? Geen probleem! We kijken graag met je mee voor een oplossing die bij jou past.
  3. Feeds en structurerd data: Stuur je vacatures automatisch door naar bijvoorbeeld Google Jobs en verhoog het bereik van je vacatures.
  4. AVG-conform: De juiste verwerking van persoonsgegevens inclusief passende cookiemeldingen.

Voorbeelden van een werken bij website

Transdev | Werken-bij website

Kom aan boord!

Transdev heeft de laatste jaren te maken met een groeiend wervingsprobleem, dat zich uitstrekt over alle lagen van het bedrijf, van buschauffeurs tot kantoorpersoneel en monteurs. Het bedrijf is actief in veel verschillende sectoren, waaronder openbaar vervoer, taxi’s en touringcars, en heeft daarbij te maken met verschillende merken…

Bekijk de case

Havenbedrijf Rotterdam | Grootscheepse personeelswerving

Verzet de bakens

In opdracht van Havenbedrijf Rotterdam hebben we een opvallende, nieuwe campagne uitgerold om nieuwe medewerkers te werven: ‘Come. Grow. Go.’ Door getalenteerd en enthousiast personeel te werven, bouwt Havenbedrijf Rotterdam aan de haven van morgen. Think Yellow heeft hiervoor de campagne: ‘Come. Grow. Go.’ ontwikkeld. Met deze campagne…

Bekijk de case

Rho Adviseurs | Employer Branding

Voel de ruimte

Rho Adviseurs is een van de grootste, landelijke spelers in de wereld van de ruimtelijke ordening. Vanuit 5 kantoren, verspreid over Nederland, werkt Rho met circa 150 medewerkers aan de beste oplossingen voor complexe ruimtelijke vraagstukken. Think Yellow was eerder al betrokken bij de herpositionering van het merk…

Bekijk de case

Swinkels Family Brewers | Employer Branding

Join the family

Swinkels Family Brewers heeft de ambitie om verder te groeien. Daarvoor zijn betrokken en gedreven professionals nodig. Swinkels Family Brewers zag in dat een sterk employer brand essentieel is voor duurzaam succes. Wij gingen de uitdaging aan om in de complexe dynamiek van het concernmerk, de verschillende brouwerijmerken…

Bekijk de case
Bekijk alle cases

Reviews

: :
Think Yellow nam ons tijdens energieke sprints aan de hand. Zo realiseerden we een creatief concept, heldere merkbelofte en bouwden aan impactvolle campagnes. Resultaat: een onderscheidend, employer brand dat breed gedragen wordt door al onze brouwerijen.
Lees meer

Jeroen Straathof

HR director

Swinkels Family Brewers

:
Think Yellow is analytisch sterk en een prettige gesprekspartner. Voor de uitvoering van werkgeverscommunicatie hebben we een geweldige campagne gevoerd waarbij we werkgevers intrinsiek konden motiveren. Ook in merkpositionering is ze een fijne communicatiepartner met verstand van zaken!
Lees meer

Anne-Fleur de Vries

Senior communicatieadviseur

WSP Haaglanden

:
Sinds we deze campagne zijn gestart, merken we dat andere type kandidaten reageren op onze vacatures: mensen met veel ambitie en pioniersbloed. Precies wat we zoeken.
Lees meer

Bart Jacobs

Senior communicatieadviseur

Havenbedrijf Rotterdam

:
Dankzij de samenwerking met Think Yellow hebben we een onderscheidend werkgeversmerk neergezet, waarmee we ook écht aan de slag konden. Omdat er een duidelijke candidate en employer journey in kaart is gebracht, kunnen we stap voor stap alle middelen uitrollen.
Lees meer

Eliza Skorupska

Adviseur Communicatie & Marketing

Rho Adviseurs

:
Voor de eigen dienstverlening is Kalibra ervan overtuigd dat je specialistische werkzaamheden moet overlaten aan diegene die er goed in is. Die heeft daarvoor de kennis en opleiding, de benodigde attributen en de ervaring. Dat is precies de reden, waarom wij onze online dienstverlening overlaten aan Think Yellow. Zij blijven ons, als geen ander, keer op keer verrassen met wat er allemaal kan, en hoe zij dat feilloos voor ons in weten te richten. Chapeau!
Lees meer

Mark Odijk

Commercieel Manager

Kalibra (onderdeel van ENGIE)

:
Think Yellow weet ons altijd te verrassen. Zo kunnen we gezamenlijk onze kanalen efficiënt inzetten!
Lees meer

Niels Beringen

Product Marketeer

GGN

Foto van Dennis

Klaar om je werken-bij website te lanceren?

Wij zijn als marketing agency altijd gedreven om het succes van onze klanten te optimaliseren. En dat doen we samen, meestal in een co-creatie traject en met veel energie. Met onze ervaring op het gebied van merken en onze expertise op het gebied van ‘people’ helpen wij jouw organisatie met een sterk werkgeversmerk te delen met de wereld!

Dennis Paauw, Interactive consultant

Gerelateerde diensten

Foto van Dennis

Samen bouwen aan jouw business?

We luisteren en vertellen graag. Laat je gegevens bij ons achter en wij nemen snel contact met je op!