fbpx
Home Diensten Inbound marketing

Meer leads genereren?

Inbound marketing

Sterke relaties met (potentiële) klanten opbouwen? Meer kwalitatieve leads genereren? Met inbound marketing trekken we klanten naar jouw merk. Onze inbound marketing experts zorgen voor content die precies past in de buyer journey.

Wil je weten hoe jij met inbound marketing aandacht voor jouw merk trekt? Een telefoontje met Kiki, één van onze experts, zorgt direct voor nieuwe inzichten.

Sparren met Kiki

Leads genereren met inbound marketing

Inbound marketing draait om het creëren van langdurige een-op-een relaties. Relaties die impact hebben op je bezoekers en je merk. Met inbound marketing trek je klanten naar je merk met relevante content die toegevoegde waarde biedt. Geen agressieve reclame, maar content die precies past in de buyer journey. Dit verhoogt de kans op conversie aanzienlijk.

Kwalitatieve inbound marketing

Onze experts adviseren en implementeren de inboundmarketingstrategie van begin tot eind. We kijken gezamenlijk naar jouw behoefte. Op basis hiervan stellen we een plan op en voeren we deze stapsgewijs uit.

  1. Visualiseren van buyer persona’s

    Effectieve Inbound marketing valt of staat met een nauwe aansluiting op je doelgroep. Daarom starten we met het analyseren en visualiseren van buyer persona’s en de buyer journey. Zo identificeren wij als marketing agency de behoeften en contactmomenten van je doelgroep. Deze inzichten vormen het fundament voor de creatie van waardevolle content.

  2. Content met impact

    Wanneer de buyer journey inzichtelijk is, verschuiven we de focus naar contentmarketing. We brengen alle bestaande content in kaart en positioneren deze in de buyer journey. Vaak kan bestaande content eenvoudig een boost krijgen door een ander design of door deze in een andere vorm, bijvoorbeeld als video, aan te bieden. Door bestaande content in de buyer journey te positioneren, zien we direct of en waar de ‘gaten’ zitten. Is er voor een fase in de journey geen waardevolle content? Dan creëren we hier goede content voor. Zo anticiperen we op belangrijke behoeften van je doelgroep.

  3. Marketing automation

    Om content op de juiste momenten in de buyer journey aan te bieden, versterken we je inbound marketing met een marketing-automation-aanpak. We zetten workflows op die geautomatiseerd jouw kwalitatieve content in de juiste vorm en op het juiste contactmoment aanbieden aan je doelgroep. Door leadkwalificatie en -nurturing toe te passen in je inboundmarketingstrategie verhoog je de efficiëntie van je salesproces. Jouw salesmanager hoeft de warme leads enkel nog in te koppen.

Behoefte aan een gedetailleerd maatwerk voorstel?
Vraag het aan Kiki!
sfeerfoto medewerkers employer branding

Ons werk

GGN | Digital marketing

Digitale aandacht loont

GGN is specialist in incasso en bevindt zich in een krimpende markt met veel concurrentie. Dankzij toenemende automatisering en een verandering in maatschappelijk sentiment rondom incasseren, ontstond bij GGN de behoefte om hun marktaandeel te vergroten. Voor deze uitdagingen, heeft Think Yellow voor GGN een digital marketing plan…

Bekijk de case

Nederlandse Kappersakademie | Inrichting van de marketing automation flow

Geknipt voor automatisering

De Nederlandse Kappersakademie (kortweg NKA) wilde in een krimpende markt haar leidende positie verstevigen en uitbouwen. Of wij daar een online marketingstrategie voor konden bedenken? Dat vonden wij natuurlijk een prachtige uitdaging waar we met veel enthousiasme mee aan de slag zijn gegaan! Dit heeft geresulteerd in een…

Bekijk de case

VNO-NCW | Structurele uitvoering van online content marketingwerkzaamheden

Kwaliteit boven kwantiteit

Ondernemersvereniging VNO-NCW behartigt de belangen van ondernemers op nationaal en internationaal niveau. Om meer bezoekers naar de website te trekken en de kwaliteit van de sessies te verbeteren werd Think Yellow ingeschakeld. Hierop hebben wij een online dashboard en een social media strategie ontwikkeld. Door de inzet van…

Bekijk de case
Bekijk alle cases
Think Yellow biedt ons als MKB-bedrijf de mogelijkheid om gebruik te maken van de laatste kennis op het gebied van online marketing. Een betrouwbare partner, die indien nodig, snel kan opschalen. In deze tijd is dat een aanwinst!

Martijn Abers

Algemeen directeur Nederlandse Kappersakademie
Foto van Kiki

Samenwerken aan inbound marketing?

We werken het liefst in een flexibele samenwerkingsvorm. We werken niet voor je, maar met je. Zo wordt de interne kennis goed benut en komen we samen tot het beste resultaat. Even sparren? Bel of mail Kiki, één van onze experts.

Kiki Enthoven, Merk- en Marketingstrateeg

Gerelateerde diensten

Foto van Kiki

Samen bouwen aan jouw business?

We luisteren en vertellen graag. Laat je gegevens bij ons achter en wij nemen binnen één werkdag contact met je op!