fbpx
Home Publiekscampagne

Publiekscampagne

  • Goede analyse + sterk concept = resultaat
  • Publiekscampagnes met een grote attentiewaarde
  • Wij zorgen dat je boodschap zo simpel is, zo logisch, dat je het bijna zelf had kunnen bedenken
Contact opnemen

Publiekscampagne

Buiten de spits om rijden, meer bewegen, of een specifiek telefoonnummer bellen als je huiselijk geweld vermoedt. Alle publiekscampagnes hebben gemeen dat het doel eigenlijk gedragsverandering is. Maar hóe bereik je dat, gedragsverandering? Want dat is niet zomaar iets. Onze psychologen laten je kennismaken met de nieuwste inzichten op dat gebied. Om tot een plan te komen dat echt werkt.

Onze experts

Foto van Paulus

Paulus

Creative Director

Foto van Kiki

Kiki

Merk- en Marketingstrateeg

Foto van Diede

Diede

Head of projectmanagement

Foto van Fleur

Fleur

Customer experience strateeg

Foto van Joost

Joost

(3D) Designer

Foto van Kim

Kim

Designer

Foto van Robin

Robin

Performance marketeer

Foto van Sander

Sander

Digitaal Strateeg

Foto van Tijs

Tijs

Strategy Director

De doelgroep bevindt zich vaak óveral en nergens: het is immers het grote publiek. Maar hoe bereik je iedereen? We combineren jouw kennis over de doelgroep met onze ervaring. In samenwerking met mediabureaus kienen we precies uit waar we moeten zijn om de meeste impact te maken. Of dit nu online is met een grote Facebook-campagne, of juist in een wijk bij een buurtcentrum. Met onze campagnes helpen we je je doelen te realiseren. En daar gaat het om.

Contact opnemen

Publiekscampagne met een thema

Een publiekscampagne ontstaat vaak uit een bepaalde noodzaak, of de wens om een bepaald thema op de kaart te zetten. Hoe maak je een spraakmakende campagne? Goede analyse + sterk concept = resultaat. En daar zijn wij van.

 

Psychologie als basis voor gedragsverandering

Een goede publiekscampagne zorgt voor een attitudeverandering, of past de publieke norm aan. Wij zoeken de basisprincipes voor onze campagnes in de psychologie. Daarna volgt het creatieve proces. Want een campagne heeft geen attentiewaarde als ‘ie niet prikkelt, als ‘ie je niet raakt. Je concurreert immers met duizenden uitingen per dag. Wij zorgen dat je boodschap zo simpel is, zo logisch, dat je het bijna zelf had kunnen bedenken. 

Ons werk

Nationale-Nederlanden | Campagne

En En

“Zowel ons bedrijf als ons cluster Schadeverzekeringen Particulier heeft de afgelopen jaren een flinke ontwikkelingen doorgemaakt. Naast de focus op het gebied van globale thema’s als duurzaamheid en digitalisering zijn er inhoudelijk ook flinke verbeteringen doorgevoerd binnen ons Zekerheidspakket Particulieren. Ondanks deze verbeteringen ervaren we dat het vertrouwen…

Bekijk de case

Gemeente Den Haag | Eerste Hulp Bij Eenzaamheid-campagne

E.H.B.E.

Eenzaamheid is lang niet altijd een probleem van ouderen met weinig familie en vrienden. Ook jongeren kunnen eenzaamheid ervaren en andere mensen in jouw directe omgeving. Om meer bewustzijn te creëren voor dit onderwerp zetten wij een campagne op voor de gemeente Den Haag om de strijd aan…

Bekijk de case

Ciao Belli | Social media

Nieuw concept op de kaart

“We willen het nieuwe restaurant Ciao Belli prominent op de kaart zetten in Breda en omgeving. Het moet niet alleen een aantrekkelijke bestemming worden voor dinerende gasten, maar ook voor potentiële medewerkers die hier willen solliciteren.”

Bekijk de case

IE Platform | Campagne

IE, de kroon op je werk

Ondernemend Nederland is zich niet voldoende bewust van het belang en de mogelijkheden van Intellectueel Eigendom (IE). Slechts 2% van de Nederlandse ondernemers heeft het IE-recht vastgelegd; 98% dus (nog) niet. Daarom lanceert het ministerie van Economische Zaken en Klimaat in samenwerking met Octrooicentrum Nederland, Benelux Office for…

Bekijk de case

Royal Delft | Performance marketing

+14% omzetgroei met performance marketing

“We willen ons positioneren als uniek A-merk met een internationale uitstraling. E-commerce speelt hierbij een belangrijke rol. Hoe zorgen we voor een betere zichtbaarheid van de collecties binnen onze webshop? En hoe trekken we meer (internationaal) publiek met doorlopende online marketing-campagnes?”

Bekijk de case

Design- en communicatiekracht voor volledig nieuw merk

Wij zijn Odido.

Maandenlang in het diepste geheim werken aan de grootste en spectaculairste rebranding ooit in de telecomwereld. Niet mogen praten over de geweldige projecten die we beetpakten: dat was het leven van de designers van Think Yellow de afgelopen 5 maanden. Samen met TBWA/NEBOKO, DAY, code d’azur, Entopic en…

Bekijk de case

Havenbedrijf Rotterdam | Grootscheepse personeelswerving

Verzet de bakens

In opdracht van Havenbedrijf Rotterdam hebben we een opvallende, nieuwe campagne uitgerold om nieuwe medewerkers te werven: ‘Come. Grow. Go.’ Door getalenteerd en enthousiast personeel te werven, bouwt Havenbedrijf Rotterdam aan de haven van morgen. Think Yellow heeft hiervoor de campagne: ‘Come. Grow. Go.’ ontwikkeld. Met deze campagne…

Bekijk de case

Canon Production Printing | Employer branding

Add color to your world

“Hoe kunnen wij een eenduidig en sterk werkgeversmerk zijn voor al onze entiteiten en markten? We willen een merk dat lokaal de kern raakt en tegelijkertijd ons internationale karakter benadrukt. We hebben behoefte aan een employer brand waarin al onze huidige medewerkers zich herkennen en waar potentieel talent…

Bekijk de case

Hulpmiddelenbezorgd.nl | Introductiecampagne van een nieuw CB label

Zorg voor een nieuw label

CB is één van de grootste (logistieke) dienstverleners in Nederland en zorgt dagelijks voor slimme logistieke oplossingen voor healthcare, media en fashion. Eerder lanceerde CB als spin-off het label Hulpmiddelbezorgd.nl, waarmee zij de distributie van medische hulpmiddelen toevoegen aan hun logistieke apparaat. Een nieuw label vraagt natuurlijk om…

Bekijk de case
Bekijk alle cases
Foto van Bram

Samen bouwen aan jouw business?

We luisteren en vertellen graag. Laat je gegevens bij ons achter en wij nemen snel contact met je op!