Buiten de spits om rijden, meer bewegen, of een specifiek telefoonnummer bellen als je huiselijk geweld vermoedt. Alle publiekscampagnes hebben gemeen dat het doel eigenlijk gedragsverandering is. Maar hóe bereik je dat, gedragsverandering? Want dat is niet zomaar iets. Onze psychologen laten je kennismaken met de nieuwste inzichten op dat gebied. Om tot een plan te komen dat echt werkt.
Merk- en marketingstrateeg
Head of projectmanagement
Customer experience strateeg
(3D) Designer
Designer
Performance marketeer
Digitaal strateeg
Strategy director
De doelgroep bevindt zich vaak óveral en nergens: het is immers het grote publiek. Maar hoe bereik je iedereen? We combineren jouw kennis over de doelgroep met onze ervaring. In samenwerking met mediabureaus kienen we precies uit waar we moeten zijn om de meeste impact te maken. Of dit nu online is met een grote Facebook-campagne, of juist in een wijk bij een buurtcentrum. Met onze campagnes helpen we je je doelen te realiseren. En daar gaat het om.
Een publiekscampagne ontstaat vaak uit een bepaalde noodzaak, of de wens om een bepaald thema op de kaart te zetten. Hoe maak je een spraakmakende campagne? Goede analyse + sterk concept = resultaat. En daar zijn wij van.
Een goede publiekscampagne zorgt voor een attitudeverandering, of past de publieke norm aan. Wij zoeken de basisprincipes voor onze campagnes in de psychologie. Daarna volgt het creatieve proces. Want een campagne heeft geen attentiewaarde als ‘ie niet prikkelt, als ‘ie je niet raakt. Je concurreert immers met duizenden uitingen per dag. Wij zorgen dat je boodschap zo simpel is, zo logisch, dat je het bijna zelf had kunnen bedenken.