Podcasten! Het vormt steeds vaker een winnend onderdeel van een contentstrategie. Een interviewserie met klanten over hun drijfveren of een wekelijks interview met collega’s over een veranderprogramma. Eenvoudig in productie, krachtig in de communicatiemix. Wanneer start jij met podcasten?
Iedereen heeft een smartphone, tablet of computer. Daardoor kun je met podcasts iedereen eenvoudig bereiken. Inmiddels is er een ware podcastrevolutie gaande. Overal stappen individuen, bedrijven en mediaorganisaties in. Het past in de tijdgeest; je luistert naar het programma wanneer het jou uitkomt. In de trein, auto of op thuis op de bank. Verspreiding van je podcast? Professionele audio online distribueren was nog nooit zo eenvoudig. Wij weten de weg.
Samen met onze klanten onderzoeken we de onderwerpen en thema’s voor de podcasts. Een eenvoudig programmaformat, een paar microfoons en een goede presentator; dat is meer dan voldoende. O ja, en regelmaat. Een losse podcast heeft geen waarde, maar wekelijks waardevolle gesprekken over bijvoorbeeld online marketing of ondernemen in China en luisteraars rekenen op je. Voor ons zijn podcasts een van de leukste uitbreidingen van de contentmix.