Magazines voelen als kleine cadeautjes, lazen we in een van onze blogs. En eigenlijk is dat een prima verwoording. Door een eigenzinnige mix van redactionele elementen maken wij voor tal van opdrachtgevers spannende, vermakelijke en boeiende magazines. En wat blijkt uit diverse lezersonderzoeken van onze magazines: ze worden gelezen en gewaardeerd! Online en in print.
Voor diverse opdrachtgevers maken wij al jarenlang magazines of nieuwsbrieven. Dankzij een ijzersterk contentteam kunnen we klanten van redactievergadering tot distributie ondersteunen. En ja, alles begint met een ijzersterke bladformule, waarin je verkent welke content er nodig is om overtuigende verhalen te vertellen. Wie schrijft? Wie komen aan het woord? Print of online? Van daaruit maken we magazines die verrassen en je raken.
Een uniek magazine over een monumentaal bedrijfsverzamelgebouw, een magazine voor huurders of een nieuwsbrief over octrooien. We maken ze allemaal met liefde en creativiteit. Want dat cadeautje is nooit een routineklus. Het is een heerlijke zoektocht naar onderwerpen, invalshoeken, fotografen en passende illustraties. Alleen op die manier kunnen we het magazine maken dat past bij doelgroep, merk en contentstrategie.