Voor belangrijke marcomkeuzes is diepgravende kennis nodig van je markt en van je klant. Hoe zit je markt in elkaar? Wat motiveert je klant? Wat heeft hij nodig? Wij vinden alle cruciale customer insights met beproefde onderzoekstechnieken en –tools.
Think Yellow is gericht op toegepast onderzoek. Wij zijn goed in het analyseren van resultaten en de vertaling naar de gevolgen voor de communicatie. Of het nu gaat om een onderzoek naar je merkreputatie of een pre-testing van een nieuwe merknaam, wij werken snel en vakkundig aan het antwoord op je vragen.
Merk- en marketingstrateeg
Digitaal strateeg
Merk- en marketingstrateeg
Onze onderzoekers begrijpen als geen ander je vraag en zijn uitstekende sparringpartners als het om de interpretatie en consequenties van de resultaten gaat. Dankzij de nieuwste online tools kunnen we snel, grondig en tegen lage kosten te werk gaan.
Wij geloven in de mix van kwantitatief en kwalitatief onderzoek, afhankelijk van de vraagstelling. Vaak geven juist de gesprekken in het kwalitatieve onderzoek de kans om informatie uit het kwantitatieve onderzoek verder te doorgronden. Als creatief bureau, gebruiken we ook creatieve technieken.