Een infographic uit je jaarverslag die volop wordt geliked op LinkedIn. Of een jaarverslag-video die wordt gedeeld op Facebook. Twee ijzersterke voorbeelden van jaarverslag-items die zorgen voor interactie. Think Yellow zoekt graag naar de creatieve marketingkansen in jouw verslag.
Het jaarverslag is vaak een statige uitgave. Een mooi gedrukt exemplaar in een kleine oplage die vaak snel in de boekenkast verdwijnt. Zonde, want je kan ook hele andere typen laten maken.
(3D) Designer
Designer
Designer
Samen met onze klanten – van beursgenoteerde financial tot cultureel centrum – maken wij jaarverslagen die opvallen en waarin visuele boodschappen zitten die overal hergebruikt worden. Van infographics tot video’s, visueel aantrekkelijke overzichten en animaties.
Al decennialang maken wij ze, maar tegenwoordig hebben we talloze mogelijkheden om het verhaal multimediaal te delen. En waarom zou je deze mogelijkheden niet benutten? Je jaarverslag hoeft immers geen saai en statisch document meer te zijn.
Wat je allemaal met een jaarverslag kunt doen:
Dat een jaarverslag informerend van aard moet zijn, betekent niet dat het een saai document hoeft te zijn. Zo maken we een klassieke variant (online en print), maar ook een geanimeerde samenvatting. In bedrijven die draaien om indrukwekkende aantallen laten we de getallen spreken. In een oogopslag ziet de gebruiker de kerncijfers. Deze samenvatting is ideaal om te delen via social mediakanalen.