In onze online beeldcultuur draait het om beeld, tekst en cijfers. Dit komt allemaal bij elkaar in infographics. Voor steeds meer organisaties en merken ontwerpen we eigen, unieke sets van infographics. Ze zijn herkenbaar en vertellen razendsnel een eigen (merk)verhaal.
We scannen online meer dan we lezen én onze economie en samenleving is complexer dan ooit. Infographics geven grip op complexe data en processen en zijn – als het goed is – snel scanbaar en worden beter onthouden. Veel klanten enthousiasmeren wij om een eigen set infographics te ontwikkelen, volgens de huisstijl. Onze klant Randstad heeft zelfs een volledige communicatiestijl gebaseerd op iconen en infographics. Een eigen beeldtaal die razendsnel een verhaal vertelt en onmiskenbaar past bij het merk. Ze worden overal ingezet. In de aankleding van kantoor tot online animaties.
Infographics zijn belangrijker dan ooit. Zeker online. Er is zoveel informatie en zo weinig tijd. Herkenbare infographics geven je als merk de kans om je verhaal te vertellen. Het is net zoals fotografie en tekst een soort eigen taal die je moet leren inzetten. Wij kunnen je daarbij helpen. Een ding is daarbij zeker; ze zorgen ervoor dat je merkpresentatie veelzijdiger en sterker is dan ooit.