fbpx
Home Cases RYSE

RYSE

Nieuwe merkpositionering en nieuwe naam.

Project & de klant

Klant: RYSE Jaar: 2023
Wat hebben wij gedaan:

Soms is het tijd voor een nieuwe naam. Bijvoorbeeld als het niet meer past bij wie je bent en je ambities. Dat gold ook voor abcnova. Think Yellow hielp bij de herpositionering naar het nieuwe merk RYSE, ontwierp de merkstijl en ontwikkelde alle middelen waarmee RYSE bouwt aan haar nieuwe positie in de markt.

De naam RYSE is een afgeleide van het Engelse rise, dat stijgen of verrijzen betekent. En dat zegt alles over RYSE. Want RYSE krijgt vastgoedopgaves van de grond, ongeacht de markt of complexiteit. RYSE tilt projecten naar een hoger niveau. En RYSE is altijd bezig met groei en ontwikkeling. Op persoonlijk vlak, op zakelijk vlak, en als het gaat om het vernieuwen en verbeteren van de kwaliteit van werk-, leer- en leefomgevingen.

Ook ontwikkelden we voor RYSE een onderscheidend employer brand. Zo blijven we samen met RYSE steeds verder bouwen aan een sterke positie in de markt.

“In de afgelopen periode hebben we een nieuw hoofdstuk aan onze reis toegevoegd. Met onze nieuwe naam én nieuwe huisvesting brengen we onze visie, waarden en missie op een nog krachtigere manier tot uiting. Samen met de experts en creatieve geesten van Think Yellow is het gelukt om een nieuwe identiteit te creëren die zowel ons verleden eert als onze toekomst belichaamt. Bedankt Think Yellow voor jullie geduld, toewijding en samenwerking en het prachtige resultaat.”

Arnold Eisses

Partner Ryse

Samen bouwen aan jouw business?

We luisteren en vertellen graag. Laat je gegevens bij ons achter en wij nemen snel contact met je op!