Dat moment dat je één keer op ‘tosti apparaat’ hebt gezocht in de zoekmachine en vervolgens compleet met online advertenties wordt overdonderd. Óf op zoek bent naar een mooie plek (lees: dorp of stad) … Een mooie plek, géén ‘kortingsactie voor een camping’. Volgens mij draait het uiteindelijk toch écht om:
“Er op het juiste moment zijn voor jouw klant, op de juiste wijze, met de juiste boodschap, op de juiste plek.”
Oftewel:
Wanneer de klant jouw online aanwezigheid wenst, op de manier zoals de klant graag benaderd wilt worden, met relevante content/boodschap/advies met oprechte toegevoegde waarde, via het gewenste kanaal!
Enkel aan SEA en SEO werken voor jouw organisatie gaat eindigen in een doodlopende straat. Je kan nog zoveel budget uitgeven aan deze twee facetten, echter moet het uiteindelijk wel waargemaakt worden. En ja, wat is dan online marketing?
Eindgebruikers bemerken steeds vaker het belang van organisaties achter strategieën en uitingen. Deze zijn uiteraard vaak in het kader van “Wij moeten klantgericht zijn om meer omzet te generen!”.