De hedendaagse consument gebruikt steeds vaker een marketplace als voorkeurskanaal om zijn aankoop online te doen. Ze beginnen de customer journey, of eindigen hem juist binnen deze platformen. De zoekmachines zoals Google worden hierbij steeds vaker overgeslagen. Deze verandering in klantgedrag, zorgt ervoor dat je als e-commerce ondernemer een optimale aanwezigheid moet hebben binnen deze platformen. Wij helpen verkopers door middel van automatisering aan een effectieve executie en professionele uitvoering van jouw marketplaces aanpak.
Succesvol verkopen via Marketplaces
Om de volledige potentie van onze klanten te benutten, adviseren wij ze om in te spelen op de opkomst van Bol.com, Amazon, Zalando of andere marktplaatsen in te spelen. Dit doen wij met behulp van een effectieve executie. Dit doen wij door:
- Een optimale productfeed te creeren voor ieder kanaal
- Effectieve inzet van feedmanagement door middel van Channable
- Aanbrengen van orderkoppelingen en adviseren over een gedegen infrastructuur tussen webshop en marktplaats.