Home Interne campagne

Interne campagne

  • Échte verandering voor jouw organisatie
  • Een campagne die zorgt voor draagvlak
  • Op basis van onderzoek en analyses
Contact opnemen

Interne campagne

Je organisatie staat voor een verandering. Soms klein, soms heel groot. Alles is in werking gezet, maar hoe krijg je iedereen mee? Hoe vertel je een verhaal dat in één keer goed is? Wat kun je doen? Op basis van een goede analyse en soms ook onderzoek maken onze psychologen samen met onze creatieven een plan van aanpak dat echt werkt!

 

Waarom een interne campagne?

Er zijn talloze redenen om een interne campagne op te starten. Soms is het simpelweg de introductie van een nieuwe huisstijl, met bijbehorend nieuw ‘DNA’. Andere keren wil je mensen ander gedrag of een andere werkwijze aanleren.

Onze experts

 
Foto van Kiki

Kiki

Merk- en marketingstrateeg

Foto van Diede

Diede

Head of projectmanagement

Foto van Fleur

Fleur

Customer experience strateeg

Foto van Joost

Joost

(3D) Designer

Foto van Kim

Kim

Designer

Foto van Robin

Robin

Performance marketeer

Foto van Sander

Sander

Digitaal strateeg

Foto van Tijs

Tijs

Strategy director

De uitrol van middelen en kanalen doen we samen. Samen met de klant zorgen we ervoor dat middelen en kanalen worden gekozen die de meeste impact maken en écht een verandering voor de organisatie betekenen!

Contact opnemen

Draagvlak

Met alleen een poster of flyer kom je er niet. Want je kunt mensen iets vertellen, maar dan zijn ze nog geen deelgenoot van de oplossing. Betrek ze, en je zult zien dat jouw idee gedragen wordt.

Tell me and I’ll forget. Show me and I might remember. Involve me and I’ll understand.

Middelen en kanalen

Vaak behelst een interne campange méér dan alleen (traditionele) communicatie. Wil je dat kernwaarden meer gaan leven binnen de organisatie? Dan zou het zomaar eens een goed idee kunnen zijn om iedere vergadering te beginnen met een speciaal moment hiervoor. Of wil je dat men veiliger werkt? Reik dan jaarlijks een ‘safety award’ uit aan het beste innovatieve idee om het werk veiliger te maken.

Reviews

Think Yellow is analytisch sterk en een prettige gesprekspartner. Voor de uitvoering van werkgeverscommunicatie hebben we een geweldige campagne gevoerd waarbij we werkgevers intrinsiek konden motiveren. Ook in merkpositionering is ze een fijne communicatiepartner met verstand van zaken!
Lees meer

Anne-Fleur de Vries

Senior communicatieadviseur

WSP Haaglanden

Sinds we deze campagne zijn gestart, merken we dat andere type kandidaten reageren op onze vacatures: mensen met veel ambitie en pioniersbloed. Precies wat we zoeken. Het Havenbedrijf doet erg veel aan de ontwikkeling van mensen en dat kunnen we prima via de 'grow' van Come. Grow. Go laten zien. We leveren dus ook intern bewijs voor onze belofte. De 'go' is best spannend, zowel extern als intern.
Lees meer

Bart Jacobs

Senior communicatieadviseur

Havenbedrijf Rotterdam

Hier is een prestatie van formaat geleverd! In korte tijd hebben ze honderden ontwerpen gemaakt die we hebben gebruikt voor de internationale uitrol van onze nieuwe huisstijl. Daarnaast hebben ze een bijdrage geleverd aan het trainen van tientallen Randstad collega's uit Europa en in de VS. Deze succesvolle samenwerking zullen wij voortvarend voortzetten. Buitengewoon professioneel en plezierig!
Lees meer

Joost Schriever

Voormalig Global director marketing

Randstad

Foto van Bram

Samen bouwen aan jouw business?

We luisteren en vertellen graag. Laat je gegevens bij ons achter en wij nemen snel contact met je op!