Draagvlak
Met alleen een poster of flyer kom je er niet. Want je kunt mensen iets vertellen, maar dan zijn ze nog geen deelgenoot van de oplossing. Betrek ze, en je zult zien dat jouw idee gedragen wordt.
Je organisatie staat voor een verandering. Soms klein, soms heel groot. Alles is in werking gezet, maar hoe krijg je iedereen mee? Hoe vertel je een verhaal dat in één keer goed is? Wat kun je doen? Op basis van een goede analyse en soms ook onderzoek maken onze psychologen samen met onze creatieven een plan van aanpak dat echt werkt!
Er zijn talloze redenen om een interne campagne op te starten. Soms is het simpelweg de introductie van een nieuwe huisstijl, met bijbehorend nieuw ‘DNA’. Andere keren wil je mensen ander gedrag of een andere werkwijze aanleren.
Merk- en marketingstrateeg
Head of projectmanagement
Customer experience strateeg
(3D) Designer
Designer
Performance marketeer
Digitaal strateeg
Strategy director
De uitrol van middelen en kanalen doen we samen. Samen met de klant zorgen we ervoor dat middelen en kanalen worden gekozen die de meeste impact maken en écht een verandering voor de organisatie betekenen!
Met alleen een poster of flyer kom je er niet. Want je kunt mensen iets vertellen, maar dan zijn ze nog geen deelgenoot van de oplossing. Betrek ze, en je zult zien dat jouw idee gedragen wordt.
Vaak behelst een interne campange méér dan alleen (traditionele) communicatie. Wil je dat kernwaarden meer gaan leven binnen de organisatie? Dan zou het zomaar eens een goed idee kunnen zijn om iedere vergadering te beginnen met een speciaal moment hiervoor. Of wil je dat men veiliger werkt? Reik dan jaarlijks een ‘safety award’ uit aan het beste innovatieve idee om het werk veiliger te maken.