fbpx
Home Go!Creatie Customer Experience

De winst zit ‘m in de relatie

Customer Experience Go!Creatie

Een pragmatische en energieke werksessie, dat is onze Customer Experience Go!Creatie. Samen met onze specialisten werk je in één dag aan jouw customer experience strategie. We zoomen in op jouw optimalisatiedoel, doelgroepen én klantbelevingen. Samen sparren, creëren en optimaliseren we zodat jij direct zelf aan de slag kan.

Hands-on een krachtige koers voor jouw klantbeleving bepalen? Kiki vertelt je graag over de mogelijkheden.

Contact met Kiki

In één dag krachtige klantbelevingen creëeren

Écht duurzame groei komt van tevreden en terugkerende klanten. We weten echter ook dat klanten steeds veeleisender worden. Hoe voorkom je dat klanten ontevreden zijn of zelfs overstappen naar de concurrent? Als customer experience adviesbureau weten wij hoe.

Tijdens onze Go!Creatie sessie leggen we in één dag het fundament voor jouw customer experience strategie. Onze Gedragsexpert en Merkstrateeg doen dat in cocreatie met jou. Vanuit jouw positionering bepalen we samen de klantbelofte. We creëren inzicht in jouw klantbehoefteprofiel en analyseren de customer journey. Ook identificeren we pijnpunten en bedenken we concrete oplossingen voor een optimale beleving van (potentiële) klanten met jouw organisatie. Je gaat naar huis met concrete acties, prioriteiten en handvatten om de interne organisatie in beweging te brengen.

Deliverables

Klantbehoefteprofiel

Krijg diepgaand inzicht in de 'jobs to be done' van jouw doelgroep. Na vandaag heb je deze klantinzichten helder op één A4 geformuleerd.

Actieplan

Met concrete to do's, prioriteiten en een backlog aan optimalisaties. Zodat jouw organisatie de volgende dag al in actie kan komen voor een betere klantbeleving.

Customer Journey Roadmap

We zoomen in op (een deel van) de klantreis. We brengen de huidige en gewenste situatie in kaart. De twee meest impactvolle verbeteringen werken we tot in detail uit.

Een startpunt

Met een bulk aan inspiratie loop je onze Yellow Room uit. Dit is het startpunt om verder te bouwen aan een klantgerichte cultuur en ijzersterke werkwijze om je klantbeleving continu te verbeteren.

Jouw investering

€ 5.000,-

Voor 1 Go!Creatie sessie met onze Gedragsexpert en Merkstrateeg

1 dag

In onze Yellow Room (inclusief lunch en energizers) of bij jullie op locatie

3 à 4

Collega's die jouw organisatie tijdens de Go!Creatie vertegenwoordigen

Programma

  • 09:00 | Positionering & klantbehoefteprofiel

    We zoomen in op de identiteit van jouw bedrijf en je ambities met betrekking tot customer experience. Ook duiken we dieper in de behoeften van jouw doelgroep.

  • 10:30 | Customer journey mapping & treasure hunting

    Full focus op een deel uit de klantreis. Hoe verhoudt dit deel van de klantreis zich tot de rest van de journey? En waar liggen de grootste kansen voor verbetering?

  • 12:30 | Lunch

    Een smakelijke lunch en creatieve energizers voor 100% focus.

  • 13:30 | Customer journey optimalisatie

    Brainstorm over mogelijke verbeteringen voor optimale klantbeleving. Daarnaast plotten we alle ideeën uit de brainstorm op basis van impact én implementatie.

  • 15:00 | Getting it done

    De twee meest kansrijke ideeën werken we samen uit, zodat jij direct de klantbeleving kunt verbeteren.

  • Plan jouw Go!Creatie in
Think Yellow is altijd verrassend door een paar stappen vooruit te denken en met leuke ideeën te komen.

Stefan Peinemann

Marketing Manager Peinemann

Meer weten over onze Go!Creatie sessies? Neem contact op!

GoCreatie customer experience