De winst zit ‘m in de relatie
Een pragmatische en energieke werksessie, dat is onze Customer Experience Go!Creatie. Samen met onze specialisten werk je in één dag aan jouw customer experience strategie. We zoomen in op jouw optimalisatiedoel, doelgroepen én klantbelevingen. Samen sparren, creëren en optimaliseren we zodat jij direct zelf aan de slag kan.
Hands-on een krachtige koers voor jouw klantbeleving bepalen? Kiki vertelt je graag over de mogelijkheden.
Écht duurzame groei komt van tevreden en terugkerende klanten. We weten echter ook dat klanten steeds veeleisender worden. Hoe voorkom je dat klanten ontevreden zijn of zelfs overstappen naar de concurrent? Als customer experience adviesbureau weten wij hoe.
Tijdens onze Go!Creatie sessie leggen we in één dag het fundament voor jouw customer experience strategie. Onze Gedragsexpert en Merkstrateeg doen dat in cocreatie met jou. Vanuit jouw positionering bepalen we samen de klantbelofte. We creëren inzicht in jouw klantbehoefteprofiel en analyseren de customer journey. Ook identificeren we pijnpunten en bedenken we concrete oplossingen voor een optimale beleving van (potentiële) klanten met jouw organisatie. Je gaat naar huis met concrete acties, prioriteiten en handvatten om de interne organisatie in beweging te brengen.
Voor 1 Go!Creatie sessie met onze Gedragsexpert en Merkstrateeg
In onze Yellow Room (inclusief lunch en energizers) of bij jullie op locatie
Collega's die jouw organisatie tijdens de Go!Creatie vertegenwoordigen
We zoomen in op de identiteit van jouw bedrijf en je ambities met betrekking tot customer experience. Ook duiken we dieper in de behoeften van jouw doelgroep.
Full focus op een deel uit de klantreis. Hoe verhoudt dit deel van de klantreis zich tot de rest van de journey? En waar liggen de grootste kansen voor verbetering?
Een smakelijke lunch en creatieve energizers voor 100% focus.
Brainstorm over mogelijke verbeteringen voor optimale klantbeleving. Daarnaast plotten we alle ideeën uit de brainstorm op basis van impact én implementatie.
De twee meest kansrijke ideeën werken we samen uit, zodat jij direct de klantbeleving kunt verbeteren.
Think Yellow is altijd verrassend door een paar stappen vooruit te denken en met leuke ideeën te komen.
Stefan Peinemann