B2B-campagnes saai? No way! Als je een pakkende campagne maakt, één die goed aansluit op de behoeften van jouw klant, kan het zomaar een schot in de roos zijn. Je biedt dan precies dié content of dienst aan waar je klant op zit te wachten. Alleen: dan moet je eerst nog even weten wie je klant is, en wat hij of zij wil.
Een goede campagne is verrassend, én levert leads op. Relevante leads, welteverstaan. Natuurlijk moet je dan eerst weten wie je voor je hebt. Want als je dat niet weet, hoe ga je dan je campagne targeten? Het denken in persona’s of customer journeys is daarom de start van een succesvolle campagne.
Merk- en Marketingstrateeg
Head of projectmanagement
Customer experience strateeg
(3D) Designer
Designer
Performance marketeer
Digitaal Strateeg
Strategy Director
Onze designers, strategen, marketeers en developers werken samen aan jouw B2B campagne. Wij ontwikkelen deze en zorgen ervoor dat ze continu worden geanalyseerd en verbeterd. Zo garanderen we impact.
Daarna volgt het creatieve proces, waarin we met de campagne aansluiten op die journey. Immers: een persoon die in de oriëntatiefase zit, heeft een andere informatiebehoefte dan iemand die in de behoeftefase zit. Daarna volgt de uitrol. Dat kan bijvoorbeeld middels een contentmarketingstrategie of een toffe online bannercampagne. Nét waar de doelgroep behoefte aan heeft of zich bevindt. Maar dan zijn we nog niet klaar. Want meten is weten. Van jouw doelgroep kun je leren! Voor het online stuk van jouw campagne, hebben wij daarom online marketeers in huis die álles weten van conversie en optimalisatie.