Randstad

Tech en Touch staat centraal in de strategie van Randstad. Technologie is mondiaal de game changer in het matchen van vraag en antwoord op de arbeidsmarkt. Tegelijkertijd blijft het persoonlijke contact superbelangrijk. De nieuwe huisstijl van Randstad geeft het merk de gewenste lading. In 34 landen uitgerold door Smidswater!

200 iconen

Hart van de stijl vormen de meer dan 200 iconen. Sommige overdrachtelijk en abstract, andere juist specifiek en verhalend. De iconen zijn zeer herkenbaar, zeker in het gekozen kleurenpalet, en komen digitaal zeer goed tot hun recht. Ze hebben een onderscheidende Randstadsignatuur.

Brandtool

Voor de veel gebruikte posters, flyers en brochures zijn templates gemaakt en in de brandtool geplaatst. Alleen al in de eerste maand van de lancering zijn 40.000 items gedownload uit de brandtool.

Animaties Human Forward

Natuurlijk speelt het vertrouwde papier nog steeds een rol. Fijne publicaties om vast te houden en door te bladeren. Genieten! Genieten is het ook in de digitale wereld. We maakten tientallen herkenbare animaties rond het thema Human Forward voor gebruik in social media.

Jaarverslag

Het jaarverslag is een goed voorbeeld van een hybride toepassing. Het is een interactieve pdf, van waaruit eenvoudig een drukwerkbestand kan worden gegenereerd.

De stijl leent zich ook heel goed voor storytelling. Verhaaltjes die een glimlach op de lippen toveren, sympathie opwekken of iets uitleggen.

Met duizenden items is deze huisstijl van Randstad een goed voorbeeld van de ontwikkeling en implementatie van een grote huisstijl.

Meer weten?

Voor overleg of vragen kun je altijd contact met ons opnemen.