Data & insights

We verbeteren de klantbeleving en vergroten de klantwaarde.

Dat slim datagebruik helpt jouw commerciëel succes te vergroten, hoeven we vast niet uit te leggen. Data wordt steeds belangrijker voor goede, en vooral objectief onderbouwde besluitvorming bij business- en marketing vraagstukken. Wij verzamelen en beoordelen klantdata. Aanvullend maken we deze data ook waardevol, door ze voor jou inzichtelijk en begrijpelijk te maken. We ontwikkelen hiervoor gebruiksvriendelijke dashboards, zodat het makkelijk wordt om alle data te bekijken en te controleren om betere besluitvorming te bevorderen.

Van analyse naar slimme toepassing

 

Hoe gedragen jouw klanten zich online? Welke devices gebruiken ze? Op welke kanalen zijn ze actief? Hoe helpt jouw website of app gebruikers om hun doel te bereiken? Wij verzamelen en beoordelen al deze klantdata. Maar het belangrijkste is dat we deze data analyses vertalen naar waardevolle inzichten, en uiteindelijk natuurlijk naar slimme toepassingen.

Online data vertelt ons exact hoe mensen zich gedragen op jouw platform. Maar daarmee heb je niet vanzelfsprekend ook het antwoord op de vraag hoe je klantgedrag vervolgens kunt beïnvloeden. Daarom werken onze customer journey experts en onze gedragspsychologen samen met onze UX designers en developers om de verworven inzichten te vertalen naar oplossingen die jouw klantwaarde vergroten.

Multichannel onderzoek

We hebben ruime ervaring in kwalitatieve en kwantitatieve onderzoeksmethoden. Naast online data-analyses, zetten we ook vaak interviews en gebruikerstests in voor onze klanten. Wij helpen om de processen in te richten waarmee we de gewenste data boven tafel krijgen, analyseren, interpreteren en uiteindelijk vertalen naar slimme strategische en operationele oplossingen.

Markt- en merkonderzoek

Voor strategische marcomkeuzes is diepgravende kennis nodig van je markt en van je klant. Hoe zit je markt in elkaar? Wat motiveert je klant? Wat heeft hij nodig? Wij brengen alle gewenste cruciale customer insights boven water met beproefde onderzoekstechnieken en –tools.

Onze onderzoekers weten alles over merkonderzoek. Ze begrijpen als geen ander je vraag en zijn uitstekende sparringpartners als het om de interpretatie en consequenties van de resultaten gaat. Dankzij de nieuwste online tools kunnen we snel, grondig en tegen lage kosten te werk gaan.

Wij zijn goed in het analyseren van resultaten en de vertaling naar de gevolgen voor de communicatie. Of het nu gaat om een onderzoek naar je merkreputatie of een pre-testing van een nieuwe merknaam, wij werken snel en vakkundig aan het antwoord op je vragen.

Neem contact op!