fbpx
Home Diensten Customer experience strategie

Hands-on customer experience adviesbureau

Customer experience strategie

Een succesvolle customer experience strategie raakt je hele organisatie. Daar zit nou nèt de uitdaging. Hoe stem je alle afdelingen waar jouw klant mee te maken krijgt op elkaar af? En hoe garandeer je een consistente, optimale klantbeleving? Wij weten hoe. Samen bouwen we aan waardevolle klantrelaties.

Weten hoe je de customer experience binnen jouw organisatie kunt verbeteren? Een telefoontje met Fleur, één van onze CX specialisten, resulteert direct in nieuwe inzichten!

Sparren met Fleur

Customer experience adviesbureau

Customer experience gaat over alles wat een klant beleeft in relatie tot jouw organisatie. Werkelijk ieder moment van contact – of juist het uitblijven van contact – heeft invloed op je relatie met de klant. Welk gevoel bestaat er rondom jullie manier van zakendoen? Juist in deze tijd, waarin de klant alle ruimte heeft om voor andere oplossingen te kiezen, is het cruciaal om aan die relatie te werken. Wanneer de relatie waardevol is voor beide partijen, heeft dit veel voordelen. Gelukkige klanten zijn loyaler, er ontstaat een positiever werkklimaat met meer ruimte voor menselijkheid en inhoudelijke uitdaging én je creëert meer onderscheidend vermogen met een krachtigere identiteit. Dat levert direct een veelvoud aan economische voordelen op. Zoals meer waarde uit bestaande klanten, behoud van klanten, betere beoordelingen door klanten en een grotere aantrekkingskracht op nieuwe klanten. De winst zit ‘m in de relatie!

84%

van de bedrijven die werkt aan de optimalisatie van de totale ervaring, ziet een stijging in omzet

60%

meer winst voor bedrijven die customer experience centraal hebben staan

61%

van de consumenten is bereid meer te betalen voor goede customer experience

90%

van de bedrijven onderscheidt zich enkel op klantervaring

Bron: Deloitte, Forbes

Aan de slag met CX: dit levert het je op

Als customer experience adviesbureau kijken we samen hoe we meerwaarde kunnen toevoegen aan jouw klantrelaties. We zoomen in op jouw uitdagingen en stellen op basis daarvan een customer experience strategie op.

  • Een helder doel en actieplan voor jouw customer experience strategie

  • Écht inzicht in je klantrelaties en hun belevingen

  • Je huidige klantreizen in kaart gebracht

  • Inzicht in kansen voor verbetering

  • Optimalisaties waar je direct mee aan de slag kunt

  • Je merk verwerkt in de klantbeleving

Behoefte aan een gedetailleerd maatwerk voorstel?
Vraag het aan Fleur, één van de specialisten binnen ons customer experience adviesbureau!
customer experience adviesbureau

Onze werkwijze

Als customer experience adviesbureau optimaliseren we de klantbeleving aan de hand van ons 6 V-model. Benieuwd hoe deze methode jou laat uitblinken in customer experience? Download dan onze whitepaper.

Download onze whitepaper

In één dag jouw CX verbeteren

Tijdens onze Go!Creatie leggen we in één dag het fundament voor jouw customer experience strategie. We werken op het snijvlak van jouw positionering en doelgroep, identificeren pijnpunten en bedenken direct oplossingen voor een optimale klantbeleving. Ontdek met welke deliverables jij naar huis gaat en hoe ons hands-on customer experience adviesbureau jou kan helpen.
Lees meer over onze Go!Creatie

Reviews

: :
Direct, to the point en succesgedreven. Dat is Think Yellow voor ons.
Lees meer

Maarten van Nielen

Kantoordirecteur

Rassers Advocaten

:
Think Yellow is altijd verrassend door een paar stappen vooruit te denken en met leuke ideeën te komen.
Lees meer

Stefan Peinemann

Marketing Manager

Peinemann

:
Specialistische werkzaamheden moet je overlaten aan diegene die er goed in is. Think Yellow heeft de kennis, de benodigde attributen en de ervaring. Dat is precies de reden waarom wij onze online dienstverlening overlaten aan Think Yellow. Zij blijven ons, als geen ander, keer op keer verrassen met wat er allemaal kan, en hoe zij dat feilloos voor ons in weten te richten. Chapeau!
Lees meer

Mark Odijk

Commercieel Manager

Kalibra (onderdeel van EQUANS)

:
Think Yellow biedt ons als MKB-bedrijf de mogelijkheid om gebruik te maken van de laatste kennis op het gebied van online marketing. Een betrouwbare partner, die indien nodig, snel kan opschalen. In deze tijd is dat een aanwinst!
Lees meer

Martijn Abers

Algemeen directeur

Nederlandse Kappersakademie

Foto van Fleur

Samen bouwen aan jouw business?

We luisteren en vertellen graag. Laat je gegevens bij ons achter en wij nemen binnen één werkdag contact met je op!