Hands-on customer experience adviesbureau
Een succesvolle customer experience strategie raakt je hele organisatie. Daar zit nou nèt de uitdaging. Hoe stem je alle afdelingen waar jouw klant mee te maken krijgt op elkaar af? En hoe garandeer je een consistente, optimale klantbeleving? Wij weten hoe. Samen bouwen we aan waardevolle klantrelaties.
Weten hoe je de customer experience binnen jouw organisatie kunt verbeteren? Een telefoontje met Fleur, één van onze CX specialisten, resulteert direct in nieuwe inzichten!
Customer experience gaat over alles wat een klant beleeft in relatie tot jouw organisatie. Werkelijk ieder moment van contact – of juist het uitblijven van contact – heeft invloed op je relatie met de klant. Welk gevoel bestaat er rondom jullie manier van zakendoen? Juist in deze tijd, waarin de klant alle ruimte heeft om voor andere oplossingen te kiezen, is het cruciaal om aan die relatie te werken. Wanneer de relatie waardevol is voor beide partijen, heeft dit veel voordelen. Gelukkige klanten zijn loyaler, er ontstaat een positiever werkklimaat met meer ruimte voor menselijkheid en inhoudelijke uitdaging én je creëert meer onderscheidend vermogen met een krachtigere identiteit. Dat levert direct een veelvoud aan economische voordelen op. Zoals meer waarde uit bestaande klanten, behoud van klanten, betere beoordelingen door klanten en een grotere aantrekkingskracht op nieuwe klanten. De winst zit ‘m in de relatie!
van de bedrijven die werkt aan de optimalisatie van de totale ervaring, ziet een stijging in omzet
meer winst voor bedrijven die customer experience centraal hebben staan
van de consumenten is bereid meer te betalen voor goede customer experience
van de bedrijven onderscheidt zich enkel op klantervaring
Als customer experience adviesbureau kijken we samen hoe we meerwaarde kunnen toevoegen aan jouw klantrelaties. We zoomen in op jouw uitdagingen en stellen op basis daarvan een customer experience strategie op.
Een helder doel en actieplan voor jouw customer experience strategie
Écht inzicht in je klantrelaties en hun belevingen
Je huidige klantreizen in kaart gebracht
Inzicht in kansen voor verbetering
Optimalisaties waar je direct mee aan de slag kunt
Je merk verwerkt in de klantbeleving
Als customer experience adviesbureau optimaliseren we de klantbeleving aan de hand van ons 6 V-model. Benieuwd hoe deze methode jou laat uitblinken in customer experience? Download dan onze whitepaper.
Download onze whitepaper